Foldud menu

Tags:    php

Hvordan laves en menu, hvor der fremkommer underpunkter når der klikkes på menupunkt og den lukker igen når der klikkes på punktet igen?

3 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvordan laves en menu, hvor der fremkommer underpunkter når der klikkes på menupunkt og den lukker igen når der klikkes på punktet igen?

Jeg tror du leder efter noget Javascript - (D)HTML og lidt CSS værk.
Php kan ikke bruges til at lave noget dynamisk i brugerens egen klient, da alt vil blive kørt på selve serveren inden at en bruger ser siden.

Prøv at google efter det :)

http://www.google.com/search?q=DHTML+foldout+menu&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:en-US:official

Mvh Bob :)

du kan lave følgende:

1: et link som kan klikkes på :

<a href="test.php?menu=true">

Så henter du denne variabel og skriver flg kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Har dog ikke testet det, men det var sådan jeg ville gøre det.

Dog ville jeg nok lave det i Javascript hvis jeg var dig, da slutbrugeren slipper for det irriterende blink / ventetiden når de klikker på knappen.

/EDIT hehe utroligt =) er altid sent ude nå men han har ret, ville også selv bruge Javascript, da siden ellers både bliver langsommere og kræver mere serverkraft.

Mvh
Lasse Staal

[Redigeret d. 19/01-05 11:30:04 af Sunken]

t