Hent fra mysql

Tags:    php

SÅ har jeg endelig fået lavet online tid.. Nu skal den bare hente det rigtig så man kan se de andre online tid i deres brugerprofil.. Nogen der kan hjælpe med at hente fra tabellen : community og feltet hedder onlinetid.

Den skal hente det i timer og minutter. ;)

// Rasmus Kjeldsen

6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
SÅ har jeg endelig fået lavet online tid.. Nu skal den bare hente det rigtig så man kan se de andre online tid i deres brugerprofil.. Nogen der kan hjælpe med at hente fra tabellen : community og feltet hedder onlinetid.

// Rasmus Kjeldsen

Det her burde kunne hente fra din database. Grunden til jeg har sat en WHERE på din forespørgsel er for, at den kun skal vise, onlinetid for den person, som brugeren har valgt at få vist...

Fold kodeboks ind/udKode 

Så skal du indsætte den her kode hvor du har behov for, at online tid bliver vist.

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber du kan bruge det til noget ellers må du spørge igen...!

Mvh

Sol

[Redigeret d. 18/01-05 12:04:49 af Michael Soelmark]

// Rasmus Kjeldsen

Hvad indeholder feltet?
altså, i hvilket format står det? 11:44:34 ? eller et unix timestamp? eller noget helt tredje?

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

Feltet er varchar

Feltet er varchar

Det var ikke lige det jeg mente. Jeg mente hvordan er tiden gemt i databasen?
Altså kan du give et eksempel på hvad feltet indeholder?

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

Feltet gemmer det hele i sekunder. Og der står 0 nu fordi den ikke gemmer tiden :S

Dit felt skal være INT(10) ..
Varchar acceptere både tal og bogstaver hvor INT laver KUN tal.

-- Jesper

t