Tags:
php
Hejsa
jeg har en hjemmeside som bl.a hedder www.venuslogen.dk
Hele siden er bygget op omkring ubbthreads forums (www.infopop.com)
Siden er bygget etapevis og der er hængt en masse scripts på som aldrig er blevet ordentligt intireret, samtidig har vi i et par år solgt en masse annonce plads til arbejdende piger og det stiller større og større krav.
Det jeg har brug for er en som kan gennemgå alle de Tilbygninger jeg har fået lavet, integrere dem ordentligt og optimere siderne.
Samtidig Har jeg en ide om at Pigernes annonceringssider skal bygges anderledes op med kalendere og optimeres både grafisk og programmæssigt så de fremstår som det mest fremsynede sted at annoncere, samtidig med at det skal være MEGET nemt for brugeren da ikke alle har lige stor computer flair.
Jeg har også brug for at du kan komme med gode ideer, se en god ide og udvikle den til annoncørenes fordel.
Du skal også på sigt kunne integrere Dankort betaling på sitet således at medlemmer og Piger nemt kan afregne deres gæld til mig.
Jeg forestiller mig at du har et solidt kendskab til php og mysql i praksis, du er nyskabende og går foran, og kan også lave noget pænt grafisk arbejde med opstillingen af hjemmesiderne.
Du må meget gerne have erfaring med Bulletin Boards, gerne ubbthreads men du skal ihvertfald hurtigt kunne sætte dig ind i funktionaliteten af disse.
Kontakt mig Direkte på Thomas@4701.dk og fortæl lidt om tidligere projekter.
Da jeg helst vil undgå lønansættelse skal du kunne arbejde som freelance og have mulighed for at fakturere.
Behov i 2005 Ca 40-50 timer