Hjælp til PHP-fusion

Tags:    php

Jeg har lige oprette et php-fusion på min hjemmeside.

Jeg er den eneste der kan logge ind!

De andre kan godt oprette brugere men de kan bare ikke logge ind. Men JEG kan godt logge ind på deres brugere! Det er ligesom om det kun er min IP der kan logge ind?

Nogen der har forslag til en løsning??

På forhånd tak.

¤chris¤

9 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg havde ingen problemer med at logge ind som ny bruger med udvikleren/udvikleren

må vi se hvad det drejer sig om?

må vi se hvad det drejer sig om?

Hvad mener du? Er ikke helt med?

Hvis du mener hjemmesiden: htt://www.luthersmunke.1go.dk

det lyder som om du har noget kode, der ikke virker som det skal. det ville være en fordel, hvis du viste os den kode der er problemer med :)

det lyder som om du har noget kode, der ikke virker som det skal. det ville være en fordel, hvis du viste os den kode der er problemer med :)

Tja... Ville vel også være smart! :) Men nu er det sådan at jeg jo ikke ved hvad der er galt! :(

Bare hvis nogen havde en ide om hvad det kunne være! Det ville være for meget at skulle til at skrive alle koderne herinde! :p

Så håber bare at der er en derude der ved hvad der evt kan være galt og fortælle mig hvilken kode han gerne vil "tjekke".

hvad bruger systemet? sessions/cookies? hvordan kan de ikke logge ind? hvordan kan du logge ind på deres bruger? hvad sker der? hvordan ser tabellen ud? er det de rigtige passwords der står i den? hvordan ser login-formen ud? hvordan ser koden ud, der tager imod login-informationerne. Hvordan ser testfunktionen ud på alle de sider der kræver login?

Vi er ikke spåmænd :)

hvad bruger systemet? sessions/cookies? hvordan kan de ikke logge ind? hvordan kan du logge ind på deres bruger? hvad sker der? hvordan ser tabellen ud? er det de rigtige passwords der står i den? hvordan ser login-formen ud? hvordan ser koden ud, der tager imod login-informationerne. Hvordan ser testfunktionen ud på alle de sider der kræver login?

Vi er ikke spåmænd :)

Jeg ved slet ingenting! Jeg er total begynder inden for det område så ved ikke hvad halvdelen af det du snakker om er! :(

Så jeg er nok ikke rigtig let at hjælpe...! Men det er php-fusion 5 standard script. Det virker på en anden hjemmeside jeg har lavet men ved ikke hvad der er galt denne gang... Mener jeg har gjort det på samme måde. Men ellers må jeg prøve deres eget forum for mere hjælp.

så "php-fusion" er et loginscript du har copy-pastet ind på din side? evt et link til deres side? hvordan har du gjort?

[Redigeret d. 07/01-05 22:25:42 af Jesper Kristensen]

så "php-fusion" er et loginscript du har copy-pastet ind på din side? evt et link til deres side? hvordan har du gjort?

[Redigeret d. 07/01-05 22:25:42 af Jesper Kristensen]

Nåå... Php-fusion er noget lign php-nuke, phpbb osv... tjek det link jeg skrev til min hjemmeside og gå ned i bunden. der er link til det der php-fusion! :D

t