PHP og MySQL programmør søges

Tags:    php

Vi søger en PHP og MySQL programmør der kunne have tiden og lysten til at blive del af et interessant projekt.

Læs mere om det her:

http://subtitler.sum0.net/undertekst-system.txt

Bare for at slå det fast, så er der intet ulovligt ved det. Bare hvis der skulle være nogen tvivl.

/Lightkeeper

[Redigeret d. 28/12-04 13:20:30 af Lightkeeper]

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm... Det lyder som et ret stort system da der vel både skal laves forum, brugersystem og så subtitle sytemet. Jeg tror der er mange herinde der kan lave dette men jeg har også på fornemmelsen at folk har for travlt til at lave et system af denne karakter gratis. Jeg ville normalt tage minimum 5.000 for en sådan side. Jeg tror istedet at du skal prøve om du kan finde en php/sql koder der selv har interesse i subtitles til at lave det. Men ellers held og lykke med projektet :)

Jeg tror også, at du/I skal finde en programmør, hvis hobby er undertekster - eller i hvert fald har yderligere interesser end at arbejde gratis :-)

mikl-dk | udv@mikl.dk

Til de to ovenstående.

Hvad er det dog for nogle svar, er det bare for at have postet så mange steder som muligt... Tag jer sammen...

Selvfølgelig er det smartest at en med interesse for undertekster melder sig, men ud af de næsten 7000 brugere herinde vil det da være meget sandsynligt at flere havde den samme interesse.

btw... admin/moderator bare slet dette indlæg så snart de to "hoveder" har læst det....

Well D_V der vil jeg faktisk give dig ret. Den havde jeg sku ikke lige tænkt over på den måde, men det var overhovedet ikke ment sådan. Sorry hvis det blev misforstået det var bare et råd :)

[Redigeret d. 03/01-05 23:12:57 af Steffen Pedersen]

t