Har et lille problem...

Tags:    php

Har et lille problem...
Jeg har en website hvor der er en underside der hedder debat.php, til hvilken der er inkluderet en artikel. Man skal kunne klikke ind på siden vha flere forskellige links, men afhængig af hvilket link man klikker på, skal der være forskellige artikler inkluderet...

Håber nogen kan hjælpe mig med dette problem

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har et lille problem...
Jeg har en website hvor der er en underside der hedder debat.php, til hvilken der er inkluderet en artikel. Man skal kunne klikke ind på siden vha flere forskellige links, men afhængig af hvilket link man klikker på, skal der være forskellige artikler inkluderet...

Alt efter hvilken side, sætter du da bare et tag efter linket

debat.php?id=forside

debat.php?id=portfolio

osv. altså så kan du jo bare hente tagget på debat.php og inkludere artiklerne....

Jan Larsen
CO-owner Jabo-web.com
http://www.jabo-web.com?ref=3

Har et lille problem...

Altså det du søger er en slags artikel system?

Slot

naaah, altså jeg tror egentlig godt at det kan løses som beskrevet i første svar, men hvordan henviser jeg så til tagget på debat.php??

Hvorfor kan jeg egentlig ikke gøre sådan her når jeg skal inkludere artiklerne?

if ($id == "auken") {
include("avis_indlæg/indlæg_auken.htm");
}

if ($id == "eu") {
include("avis_indlæg/eu_forenet_kronik.htm");
}

ok, har fundet ud af det.... glemte at sætte globale værdier til, hehe...

t