header

Tags:    php

Hej
Jeg vil gerne bruge funktionen header i php, men den skal blive brugt fra en iframe, så sådan som det står nu, så loaden den siden i iframen

Godt for dig :-)
Prøv at skrive lidt kode, så kan du eventuelt også sige hvad dit problem er ;-) ?

// Kasper

Prøv at skrive lidt kode, så kan du eventuelt også sige hvad dit problem er ;-) ?

// Kasper

header(LOCATION: index.php);

// Kasper

header(LOCATION: index.php);

header("LOCATION: index.php");

Har egentlig ikke lige prøvet uden "", men da du heller ikke lige har specificeret dit problem, så prøver jeg med dette...

1101110100010110000101000001

Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...

[Redigeret d. 19/12-04 20:01:39 af Nicolai Lyster Fersner]

Har egentlig ikke lige prøvet uden "", men da du heller ikke lige har specificeret dit problem, så prøver jeg med dette...

Jeg tror problemet er, at header("location: URL"); ikke opdaterer siden i iframen, men faktisk hele dokumentet?

Hvis det er rigtigt, så tror jeg ikke, at du kan bruge header funktionen til dette formål, men jeg er ikke sikker...

- Mads

Hej
Jeg vil gerne bruge funktionen header i php, men den skal blive brugt fra en iframe, så sådan som det står nu, så loaden den siden i iframen

Hvis man læser efter, kan man se at problemmet er at han gerne vil bruge header() til at redirecte til en anden side. Filen der redirecter ligger dog inde i en iframe. og når man bruger Header("location: ...") inde i en iframe, så vil den side der bliver redirectet til også blive åbnet i iframen.

For at løse dit problem bliver du nød til at bruge noget javascript. Prøv at spørge i html / css forummet

Hilsen

Martin Dybdal (Dybber)

t