Tags:
php
Jeg har en webhotel-udbyder, som har slået .phps fra, altså .phps filer bliver ikke syntax-highlighted php-kildekode.
Jeg søger udtalelser/meninger fra folk, som har fuld forståelse for hvad dette betyder.
Jeg er udemærket tilfreds med min udbyder, så hvad folk har af gode idéer, til hvem der ellers kan hoste mit lort, er fuldstændigt uinteressant.
Med det sagt, videre til selve emnet:
Du beskæftiger dig med PHP-programmering, du har behov for, i større eller mindre omfang, at gøre din kildekode tilgængelig i syntaks-farvet tilstand.
Anerkender du at .phps har et formål, eller mener du den er fuldstændig overflødig, når show_source() eksisterer? Eller mener du måske noget helt fjerde?
Skriv jeres meninger (i selskab med argumenter) og vælg "Svar" (Udviklerpoint vil blive fordelt mellem brugere der har skrevet et brugbart svar), så vil jeg bruge jeres svar "mod" min udbyder, i håbet om at få slået .phps TIL.
Jeg vil naturligvis ikke bruge jeres navne eller nicks, blot jeres meninger/argumenter (efter hvad jeg skønner bør tages med).
-
Mvh.
Christian Schultz Knudsen
16 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
0
men du kan da ikke lave en .phps fil, hvor både koden vises, og den køres samtidigt. Med et script kan du vise den kode, der rent faktisk køres.
Hvis du har minside.php og visscript.php skal kun en side opdateres.
Hvis du har minside.php og minside.phps skal der opdateres 2 sider.
0
Ja, på den måde. Men det er jo nemt at skifte mellem minside.php og minside.phps under udviklingsfasen.
mikl-dk | udv@mikl.dk
0
Man kunne jo også bare bruge symlinks til at slippe for at vedligeholde to udgaver af filen
--
Thus, I conclude
0
XyborX:
Nu ved jeg ikke rigtig så meget om det, men er opsætnings- og konfigurationsarbejdet ikke forholdsvis stort i forhold til at lave en simpel rename?
mikl-dk | udv@mikl.dk
0
0