Hej folkens.
Jeg har nogle problemer med en side jeg har været med til at lave.
Har ikke oplevet det før, og jeg tvivler på at det er i koden, det kunne være på serveren.
Men for en god ordens skyld vil jeg lige spørge, det kunne være nogen havde haft det samme problem som mig.
Here goes...
www.aquaa.dk - log ind med brugernavnet "test" og koden "test".
Siden er bygget om om index.php filen som for sine "ordrer" fra et mod_rewrite script som simpelthen fixer den med en variabel der hedder $template det er alt der står efter den første / og indtil det første & skulle et sådant forekomme.
Den finder ud af hvilken side den skal inkludere via det første "led" i $template.
Hvis filen ikke findes viser den bare forsiden.
Men jeg har det problem at, nogle sider, specielt online listen og brugerlisten ikke vil vises.
I Firefox prøver den at loade siden i ca. 3 sekunder, men giver derefter op, og bliver ved med at vise den side jeg er inde på.
I Internet Explorer bliver den ved med at forsøge at få kontakt til siden (Som vel at mærke fint eksisterer, virkede i formiddags :p) og efter godt 30 sekunder giver den også op, og smider en "Internet Explorer - Siden kan ikke vises" i hovedet på mig.
Det siger mig i hvertfald at det ikke er serveren der smider en 404 efter mig, men internet explorer der fejler.
Og siden mit mod_rewrite siger at ligemeget hvad, skal den vises index filen, fatter jeg simpelthen ikke hvad der sker!!!!!!
Hvis siden ikke fandtes, eller ikke kunne findes af en eller anden grund, burde jeg se forsiden.
Som sagt er det kun nogle af siderne den ikke kan "finde", og kun til tider??? Mange af de andre sider kan den fint vise.
Det skal lige siges at alle siderne er bygget forholdsvis ens op, dog undtaget et rettighedsscript i toppen af nogle af dem. Det er dog ikke kun disse (med scriptet) den ikke kan finde, de fleste af dem kan den fint vise.
En anden ting, hvis det har betydning, jeg bruger output buffering, burde dog ikke have en indflydelse.
Mvh Bob
ps. flest point til det bedste svar / løsning