Cs Server Info

Tags:    php

Hej Alle Sammen!

Mig og nogle venner, har en CS clan, og vi har lige bestilt server. Eller det vil sige vi har lige fået vores server, og så vil vi godt have noget på vores HP, som viser lidt infos om serveren;
Eks...
Antal Gamers online,
Hvilken Map der blir spillet [Evt. med billede]
Navnene¨på gamerne i serveren?
og evt. noget JOIN fra HP? Sådan man kan trykke; Connect Server, og så connecter den automatisk til serveren? fra vores hjemmeside??

M.v.h
Niklas!

6 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 10 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Alle Sammen!

Mig og nogle venner, har en CS clan, og vi har lige bestilt server. Eller det vil sige vi har lige fået vores server, og så vil vi godt have noget på vores HP, som viser lidt infos om serveren;
Eks...
Antal Gamers online,
og evt. noget JOIN fra HP? Sådan man kan trykke; Connect Server, og så connecter den automatisk til serveren? fra vores hjemmeside??

M.v.h
Niklas!

Jeg tror du kan bruge den her kodestump til at vise status på jeres server

http://www.clan-mkf.dk/download/program/details.php?id=23

Det eneste du skal gøre er i toppen af koden, at ændre ip og port, så kan du indsætte koden, hvor på jeres hjemmeside du har lyst.

Det kan du gøre ved hjælp af følgende kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Du skal dog ændre din extension på den side, hvorpå informationen om serveren skal vises på, så den kommer til at hedde .php istedet for .html. Det skal du da, webserveren ellers ikke fortolker din php kode.

Eksempel:

server.html ---> server.php

Derudover skal du uploaded alle mapimg mappen op i samme mappe, som filen med din information om serveren. I scriptet hedder denne fil czarquery.php.

Eksempel på din FTP:

mappe: server/
czarquery.php
mapimg

Denne kode kræver selvfølgelig, at jeres udbyder understøtter PHP, men det går jeg ud fra, når du har postet din tråd i dette forum...

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med funktionen, så man kan connect ved klik på server ip.

Mvh

Soelmark

Hej Alle Sammen!

Eks...
Antal Gamers online,

M.v.h
Niklas!

er det noget du selv vil være med til at udvikle, eller er det noget du vil ha' andre til at lave 100% ikke fordi der er noget forkert i det men ville lige vide. Hvis det er kan jeg godt lave det

Men skriv på mikkel@help-it.dk hvis det er
- SpeC|DK - #SpeC.DK @ Q-NET

I mine øjne lyder det som om han ikke gider at lave noget selv...
For hvis han gad, så ville han kun spørge om hvordan man får en server til at registrere tingene via MySQL eller sådan noget, vil da regne med at han så selv ville kunne regne resten ud...
Det han har stillet op er mere en liste over krav, i mine øjne.

1101110100010110000101000001

Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...

Det var da en negativ holdning at ha, det kunne osse ske at han ikke ved hvad mysql er, hold venligst en sober tone så at alle kan være her osse dem som ikke er så "dygtige".

Men til indlægget så find noget der hedder webmod, det er ret enkelt følg readme, det er et mod til din hl server, der automatisk genererer en htl side både til at se server live styre den online osv. meget smart og kan nemt kodes om i html :)

ellers kig på united admins de har vist osse et projekt kørende

I mine øjne lyder det som om han ikke gider at lave noget selv...
For hvis han gad, så ville han kun spørge om hvordan man får en server til at registrere tingene via MySQL eller sådan noget, vil da regne med at han så selv ville kunne regne resten ud...
Det han har stillet op er mere en liste over krav, i mine øjne.

1101110100010110000101000001

Husk, det kræver 42 muskler at se sur ud, det kræver kun 6 at slå idioten ned...

Det er allerede lavet, bl.a. her: http://www.gameserver.dk/
--
Thus, I conclude

For at joine serveren fra en hjemmeside igennem steam skal du gøre således:

det er det hyperlink som de skal connecte igennem
mulighed 1:
steam:%20-applaunch%2010%20-game%20cstrike%20+connect%2081.7.140.4:27015

mulighed 2:
steam: -applaunch 10 -game cstrike +connect 81.7.140.4:27015

t