Hej Alle Sammen!
Mig og nogle venner, har en CS clan, og vi har lige bestilt server. Eller det vil sige vi har lige fået vores server, og så vil vi godt have noget på vores HP, som viser lidt infos om serveren;
Eks...
Antal Gamers online,
Hvilken Map der blir spillet [Evt. med billede]
Navnene¨på gamerne i serveren?
og evt. noget JOIN fra HP? Sådan man kan trykke; Connect Server, og så connecter den automatisk til serveren? fra vores hjemmeside??
M.v.h
Niklas!
Jeg tror du kan bruge den her kodestump til at vise status på jeres server
http://www.clan-mkf.dk/download/program/details.php?id=23Det eneste du skal gøre er i toppen af koden, at ændre ip og port, så kan du indsætte koden, hvor på jeres hjemmeside du har lyst.
Det kan du gøre ved hjælp af følgende kode:
<?php
include("czarquery.php");
?>
Du skal dog ændre din extension på den side, hvorpå informationen om serveren skal vises på, så den kommer til at hedde .php istedet for .html. Det skal du da, webserveren ellers ikke fortolker din php kode.
Eksempel:
server.html ---> server.php
Derudover skal du uploaded alle mapimg mappen op i samme mappe, som filen med din information om serveren. I scriptet hedder denne fil czarquery.php.
Eksempel på din FTP:
mappe: server/
czarquery.php
mapimg
Denne kode kræver selvfølgelig, at jeres udbyder understøtter PHP, men det går jeg ud fra, når du har postet din tråd i dette forum...
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med funktionen, så man kan connect ved klik på server ip.
Mvh
Soelmark