Den 26-11-04 23:27 skrev Pneumantic følgende:
-----------------------------------------------------------------------------
Hvad ville i tage for et site som http://www.scalabio-nykobing.dk/ ? Jeg skal også lave design til det...
-----------------------------------------------------------------------------
5000 kr. før (uden) moms
5Kilo du må da være skingrende sindsyg... det er pga. folk som jer rigtige web berauer går konkurs, og det er også folk som er hadet af web berauer fordi i under byder markedet, et CMS system koster min 15K alt afhængingt af hvilke funktioner der skal være. det er jo ikke for sjov at vi bruger flere år af vores liv på at blive uddannet inden for området. og det er heller ikke fordi at naboens knægt skal sidde og underbyde markedet!
hold jeres lav budget websites, og dårlig kommunikation til jeres egne projekter og lade de professionelle om at lave websites!
~ Steffen
Nerd is a word only used by those who cant pronounce Intellectual
----------------------- EOF ----------------------
15K ville jeg nok mene var lige i overkanten, man skal tænke på at når et firma går til en knægt på 16-19 år og beder ham lave en hjemmeside, forventer man ikke at få et top professionelt stykke arbejde, dog ikke sige at der ikke leveres et top professionelt stykke arbejde. Det er bare den generelle holdning i erhvervslivet, af hvad jeg har oplevet. Derfor ville jeg nok selv holde mig omkring 10K og absolut ikke gå højere.
Nu siger du at det er lavpris web designere som underbyder markedet og ødelægger det for de professionelle web design bureauer, hmm er der ikke fri konkurrence??? Hvis en knægt på 17 kan lave det samme som et prof firma, er det så ikke en idé at ændre lidt på firma strukturen, og begynde og yde noget mere. Selvfølgelig levere et stort firma, måske noget som er mere lækkert, og yder bedre support(ikke en garanti), men altså er et firma(kunden) villig til at skære dette væk, er der altså mange penge at spare og man kan derfor gå til "naboens knægt". Det jeg egentlig prøver at sige er at, hvordan kan det være at "naboens knægt" er i stand til at underbyde markedet
- Er det fordi at markedet er præget af uvidenhed, og ringe forståelse?
- eller er det fordi at det stykke arbejde et web bureau levere ikke svare til prisen, og derfor ikke er i stand til at konkurrer med det du kalder "naboens knægt"
Jan Larsen
CO-owner Jabo-web.com
http://www.jabo-web.com?ref=3