Probs med det der newsPHP:)

Tags:    php

Yesh drenge. Og piger hvis der skulle være nogen.
Jeg har dl'et det der "fremragende" newssystem i foreslog, MEN så når jeg har fået det op og det hele så skriver den jo det der med CHMOD.. Hmmm tænker jeg så.. Så går jeg ind i min ftp server (CuteFTP) og sidder alle filerne i properties med et fedt kryds i "Read" "Write" og "Execute" i både Owner Group og Public. Så kan jeg også sagtens taste den nye bruger ind og så kommer jeg så til der hvor jeg skal ind på min bruger. Det går også fint, men så hvis jeg vil redigere en nyhed eller skrive en eller _W_ så går den bare tilbage til loginformularen..:)

Please help me. Så får jeg en god jul..:)

- Christian Søes

Yesh drenge. Og piger hvis der skulle være nogen.
Jeg har dl'et det der "fremragende" newssystem i foreslog, MEN så når jeg har fået det op og det hele så skriver den jo det der med CHMOD.. Hmmm tænker jeg så.. Så går jeg ind i min ftp server (CuteFTP) og sidder alle filerne i properties med et fedt kryds i "Read" "Write" og "Execute" i både Owner Group og Public. Så kan jeg også sagtens taste den nye bruger ind og så kommer jeg så til der hvor jeg skal ind på min bruger. Det går også fint, men så hvis jeg vil redigere en nyhed eller skrive en eller _W_ så går den bare tilbage til loginformularen..:)

Please help me. Så får jeg en god jul..:)

- Christian Søes

Har du husket at lave en mappe der hedder sesdata ?
//Krille

Ja det kunne lyde som om du har glemte at lave sesdata mappen som skal lægges i hphp-mappen (eller hvad du nu har kaldt den). Jeg mener også sesdata-mappen skal chmoddes til 777.

-------------------------------------------------------
Jonas (Decko)
-------------------------------------------------------

Ja.. Hmm det sker stadig.. Men en helt anden ting.. Jeg har et stort ptobelm. Da jeg er meget ny inden for kodning af websider, vil jeg høre om hvordan man sidder den der newsPHP op, så man siger post news, og så skriver man, trykker opdater, og så står det på index siden.. Jeg bruger dreamweaver, og har lavet mit design udelukkende i photoshop, hvor jeg har "saved" det for web, og har sliced det felt, hvor mit news skal stå. Men hvordan kommer jeg for søren da videre. Hvis nogen er så behjælpelig, at gide og hjælpe mig over MSN ville jeg blive ekstremt glad.

På forhånd tak.

-Christian Søes

t