Hej
Jeg ved godt jeg bare kan oprette en jobannonce, men jeg vil bare gerne lige høre om det generelt er let at få fat på en dygtig php-koder gennem udvikleren.dk til en rimelig pris?
M.v.h.
Søren
Ud fra mine observationer, virker det som om, at netop PHP er et af de mest aktive emner.
Så at du kan få fat i en, er der vidst ikke den store tvivl om.
Hvorvidt prisen er rimelig, tja.
Som udgangspunkt, så mener jeg at mindstelønnen for dem under 18 er 50kr/t og derover 90kr/t, så er det jo bare at gå ud fra det.
Hvor meget mere personen så skal have, kan du jo basere på vanlige "forhandlinger", altså personen demonstrerer/forklarer hvad han kan, derefter vurderes lønjusteringer.
Personligt mener jeg ikke at der er de helt store ben i PHP-programmering, så at betale over 150kr/t (voksen) og over 70kr/t (barn) virker helt sindssygt.
Slutteligt vil jeg ikke anbefale et barn. Måske er det billig arbejdskraft, men som du selv siger, så leder du efter en dygtig programmør, hvilket kommer af erfaring, fremfor at man har lavet sin egen og vennernes hjemmesider om og om igen.
Det skal lige siges at jeg på ingen måde er ekspert, dette er blot udtryk for min vurdering (går ud fra, at det var hvad du søgte).
-
Mvh.
Christian Schultz Knudsen