Hvor meget ville i tage?

Tags:    php

Hvor meget ville i tage for et komplet salgssystem på nettet lavet i php og med mySQL. Komplet med design og indsættelse af produkter osv.

Det skal ikke kunne tage dankort, men derimod sende mails til kunden og til firmaet om hvad der er bestilt.

Måske evnt at man selv skal uploade det til en webserver og opsætte det.

Hvor meget ville i tage for et komplet salgssystem på nettet lavet i php og med mySQL. Komplet med design og indsættelse af produkter osv.

Det skal ikke kunne tage dankort, men derimod sende mails til kunden og til firmaet om hvad der er bestilt.

Hvor meget er kunden klar til at betale? :)

Casper

Hvor meget er kunden klar til at betale? :)

Casper

=) Det er ikke så meget det, vil nærmere finde ud af hvor meget jeg kan tage for et sådant salgssystem. Har netop færdiggjort et, og vi ved ikke helt hvad jeg skal have for det, så vi ville høre nogle af dem der måske har prøvet det og så tage det derfra. (Ved godt prisen skal være fastsat før man går igang, men startede projektet for at hjælpe dem på vej, da de er mine gode venner, men endte ud med at bruge rigtigt mange timer på det.)

Hvis I er så gode venner... skulle i så måske ikke bare overveje hvor stor den "gave" du skal have til jul skal være...

Det vil da være åndsvagt at drage flere parter ind i det...

Så en gave på 5000 til dig under juletræet ville da være passende...

Vi snakker vel om en 60-100 timer for at det kører helt perfekt, med mindre det er noget php-nuke lignende du fletter sammen til at imødegå hans krav.

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Hejsa

Jeg arbejder i ASP.NET, men hvis jeg skulle lave et lignende system ville jeg estimerer det til 120 timer a' 750kr. :) Så kan du jo selv regne på det. Jeg ville nok også helst foretrække en gave fremfor kontanter, hvis det er noget man laver for en god ven, så er man jo fri for at involverer staten.

Mvh. Thomas Lykke Petersen

tjaa, har lavet et par stykkeri php ..

jeg er meget billigt og plejer at tage omrking 2000 kr.

Men faktisk så er normalprisen 300 kr/måned i leje. (dandomains)

Dankort kræver PBS godkendelse som koster 15.000 kr. for godkendelse af koden, og så 5000 kr. / året i afgift.

t