poll som her på siden

Tags:    php

User
Bruger #649 @ 17.10.04 16:33
Hey, jeg vil høre om nogle ved hvordan man laver sådan en poll som der bruges til at bedømme artiklerne her på siden? Den er for nice..

TAK!

p.s. jeg har desværre ikke flere up!

##############################
#To follow the path: Look to the master, #
#follow the master, walk with the master, # #seethrough the master, become the master!#

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis jeg ikke husker forkert er der nogle artikler om det her på siden. Ellers kan du hurtigt finde noget på google. Er det alle der skal kunne stemme, eller er det kun brugere som her? Er det til artikler eller til hvad?

Hey, jeg vil høre om nogle ved hvordan man laver sådan en poll som der bruges til at bedømme artiklerne her på siden? Den er for nice..

TAK!

p.s. jeg har desværre ikke flere up!

#follow the master, walk with the master, # #seethrough the master, become the master!#

Polls er ikke sådan lige til hvis man er ny i PHP, men her er der en artikel der beskriver hvordan det skal/kan gøres..
http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=115&techid=6
//Krille

[Redigeret d. 17/10-04 16:43:27 af Krille]

User
Bruger #649 @ 17.10.04 16:51
Det er alle der skal kunne stemme, og der skal bruges fordi jeg har et film arkiv, og så skal man kunne stemme en rating 1-5 og så skal den også vises filmens reting med en decimal (lige som her)..

Tak..

Hvis jeg ikke husker forkert er der nogle artikler om det her på siden. Ellers kan du hurtigt finde noget på google. Er det alle der skal kunne stemme, eller er det kun brugere som her? Er det til artikler eller til hvad?

hvad skal der bruges som database? mysql?
hvad skal der bruges som id? ip eller cookies?

User
Bruger #649 @ 17.10.04 17:18
MySQL som database, og helst ip som id..

tak..

hvad skal der bruges som database? mysql?
hvad skal der bruges som id? ip eller cookies?

t