Se mappe indhold

Tags:    php

Jeg skal bruge et php script som kan se alt indhold i en mappe, og derefter skal den spytte det hele ud på en side.
Der skal ligge ca 50 billeder i den mappe. Den skal selv se mappes billeder og der efter skrive dem ud. Det skal være med thumbnails, og man skal kunne klike på dem så de bliver større.

thx

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg skal bruge et php script som kan se alt indhold i en mappe, og derefter skal den spytte det hele ud på en side.
Der skal ligge ca 50 billeder i den mappe. Den skal selv se mappes billeder og der efter skrive dem ud. Det skal være med thumbnails, og man skal kunne klike på dem så de bliver større.

thx

Har du prøvet at kigge lidt rundt omkring efter tutorials eller andre ting med php?
Tag et kig på www.php.net

Mvh Bob

Og du regner med du får det får 10 UP?
Firmaer rundt om i landet betaler tusindvis af kroner for den slags.
(prøv med en anden/mere betaling)
// Kasper

Og du regner med du får det får 10 UP?
Firmaer rundt om i landet betaler tusindvis af kroner for den slags.
(prøv med en anden/mere betaling)
// Kasper

hva fanden er det for at pis svar?
Er vi ikke her for at hjælpe hinanden ?
Du vil ikke hjælpe andre bare fordi de ikke giver dig point? Hvis det er sådan, så skulle du sq ikke være i et forum !

Jeg spurgte bare om en script som kunne se filer i en mappe ! Jeg havde sq tænkt mig selv at kode det hele sammen til et stort script. Skulle jo bare have nogen små eksembler !

lige meget...
har kodet et system selv nu !

lige meget...
har kodet et system selv nu !

Hehe...
Vi er her for at hjælpe hinanden...
Men det hjælper ikke at bede om et stykke kode uden selv at komme med et evt. forslag til det, eller f.eks. noget du ikke kan få til at virke.
Så er alle klar på at hjælpe.

Man skal yde, før man kan nyde.

Mvh Bob

t