hjæææælp mig tak...:D

Tags:    php

hejsa vi er 3 venner som gerne vil lave en 3dchat men kan ikke helt finde ud af 3dgrafikken og databsen håber i kan hjælpe mig..:P

daniel_gudiksen_1@hotmail.com

4 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
hejsa vi er 3 venner som gerne vil lave en 3dchat men kan ikke helt finde ud af 3dgrafikken og databsen håber i kan hjælpe mig..:P
daniel_gudiksen_1@hotmail.com

Undskyld men hvis i ikke har nok erfaring med en database er en 3d chat måske ikke det første at sætte sig for at lave??
Men ellers kunne det da være spændende, hvis du fortalte bare en anelse mere, har i lavet grafik? har i lavet jeres helt eget system til at flytte sig og så videre eller er det kun på ide stadiet?.

Uden at sige for meget, tror jeg ikke i får hjælp nok til en 3d chat uden, at i skal ud og bruge penge.

Se posten nedenunder.

[Redigeret d. 27/09-04 22:32:42 af Nørden]

for 3d grafik til en browser skal du ud i java eller svml såvidt jeg ved, vis det skal være rigtigt 3d altså. hvis det bare sådan noget med at placerer små dukker på en baggrund kan det med al sandsynlighed godt opnås med javascript.

-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Hvis jeg må komme med min mening vil jeg bare sige; drop idéen.

Der er ikke "marked" for de tusind "3D chats" der bliver lavet rundt omkring.. Slet ikke i Danmark.

Men det er selvf. noget som kunne være spændende at lave, og hvis man har midlerne og tænker sig om, kan ens chat selvf. blive den som tager hele markedet :-)

--
Ronni Egeriis - http://sqdev.dk/
Co-Admin

t