Billede galleri på B-One

Tags:    php

Hej derude

Jeg sidder og er igang med at hjælpe en ven med at få lavet et lille gallery system til hans side..
Men jeg er ikke så sej til det her php halløj, og ville derfor hører om der er nogen der ligger inde med et gallery system, som de vil dele.
Skal helst kunne dele galleriet op, efter de subfolders som ligger i gallery mappen..
Jeg har surfet lidt rundt på b-one's side og der står at de kører php i safe-mode, hvad vil dette sige??

Håber at nogen kan hjælpe mig..

3 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej derude

Jeg sidder og er igang med at hjælpe en ven med at få lavet et lille gallery system til hans side..
Men jeg er ikke så sej til det her php halløj, og ville derfor hører om der er nogen der ligger inde med et gallery system, som de vil dele.
Skal helst kunne dele galleriet op, efter de subfolders som ligger i gallery mappen..
Jeg har surfet lidt rundt på b-one's side og der står at de kører php i safe-mode, hvad vil dette sige??

Håber at nogen kan hjælpe mig..

Jeg ligger ikke inde med et galleri, men ejg kan da svare på hvad safe mode, eller... prøv at kigge her: http://dk.php.net/features.safe-mode

//Emilbp

Hmm.. ligger faktisk inde med et billede galleri system som jeg har lavet til min hjemmeside som oss ligger på b-one...

Den deler det hele op med datoer (evt. subfolders), og så er der laver et kommentar system til (kan udelades), og desuden lidt statestik over hvor mange gange hvert billede er vist...

Det er ikke vældig god php kode, da jeg stadig er "nybegynder" i php, men den virker da :)

Hvis dette script ligger til "fri afbenyttelse", så vil jeg gerne have fingrene i det....
? ??

t