Jeg har lavet en side, hvor brugere skal kunne lokke på med brugernavn og password, og derfra få forskellige rettigheder.
Alt det med at lokke på virker fint nok. Men hvis jeg trykker "tilbage" i min browser, kommer den med en side hvor der står "Page expired...." (jeg bruger sessions i min logon ting hvis det helt tilfælding skulle ha noget med det at gøre). Efter denne fejl, kan jeg trykke "opdater", kommer siden godt nok frem som jeg forvendtede den.
Et andet problem på siden er at få flydtet data fra en side til en anden. Der kunne fx være en variabel der indeholder beløbet på en bankkonto (fra nu af henvist til som $kantoballance). Som jeg har gjort det nu, har jeg et hidden input felt, hvor jeg skriven den i. Problemet er bare at man i adresse linien kan skrive, www.gebyrbanken.dk/?kontobalance=en milliard million, og så bliver variablen $kontoballance det.
Jeg syntes ikke dette er så praktisk- Er der nogle der har en ide til hvordan jeg løser dette ?
På forhånd tak.
Det skyldes at du bruger POST metoden til overførsel af variabler. GET har ikke denne bivirkning.
MH.
The-Freak
Livet er for kort til at kede sig.