Hvor skal jeg købe webhotel?

Tags:    php

Hej allesammen

Jeg skal finde et sted at købe webhotel, og da nogen af jer må have erfaringer på dette punkt vil jeg gerne vide hvor der er bedst.

Det skal være stabilt og billigt. Jeg bruger HTML, CSS, PHP og MySQL.

Synes b-one ser godt ud, men har hørt et sted at der skulle være noget dårligt ved det, er det rigtigt?

Med Venlig Hilsen
Zacharias

8 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej allesammen

Jeg skal finde et sted at købe webhotel, og da nogen af jer må have erfaringer på dette punkt vil jeg gerne vide hvor der er bedst.

Synes b-one ser godt ud, men har hørt et sted at der skulle være noget dårligt ved det, er det rigtigt?

Med Venlig Hilsen
Zacharias

JEg har haft b-one i et stykke tid efterhånden og jeg har aldrig oplevet noget dårligt ved dem... Ikke andet end at deres sever har været nede et par gange, men det kan man vel også leve med...
Og så koster det jo kun 9 kr. pr måned...

//Emilbp

Jeg har efterhånden lavet en del sider for folk. Jeg har aldrig rigtigt haft alvorlige problemer (men jeg har heller ikke benyttet deres Mail-server :)

Jeg synes at fordelen er at det er billigt, det understøtter alt fra starten af (uden at der kommer ekstra udgifter oven i hatten) og 125MB kommer man da også ret langt med ;)

Det eneste der er vildt irriterende er at har man et problem tager det lang tid at få løst det, fordi de er 24 timer om at svare på beskederne, og svaret leder altid hen til nye spørgsmål der så igen tager 24 timer at få svar på osv osv... (tis hehe)

Så det kan være en god ide at forudse deres svar og lige stille det næste spørgsmål i samme besked!

---
Simon

Hej allesammen

Med Venlig Hilsen
Zacharias

Jeg kan anbefale http://www.GetHosted.dk

MH.

The-Freak

Livet er for kort til at kede sig.

tilsvarende har jeg prøvet surftown. dem har jeg endnu oplevet nogen nedetid ved, generalt har jeg kun gode erfaringer med surftown.

min konklusion: Jeg vil IKKE fraråde surftown, men omvendt anbefaler jeg det heller ikke!

Der er som sædvanligt en fin balance mellem kvalitet og pris...

Jeg bruger web10 privat, men kun fordi jeg lige kan overleve hvis serveren er nede et par timer en gang i mellem...

Men kunder bliver altid oprettet hos Azero, på grund af deres virkeligt gode oppetid.. samt deres 1 minut response tid på support emails ved de store kont's

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Har brugt B-One i over et år, synes generelt det er godt, men oplever lidt for ofte at deres mailserver ikke svarer, og nogle gange går det også ned... men alt i alt er jeg meget godt tilfreds

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Tror så jeg vælger b-one.

Ved ikk om det er alle steder med MySQL, men spørger aligevel har b-one PHPMyAdmin?

Med Venlig Hilsen
Zacharias

Tror så jeg vælger b-one.

Ved ikk om det er alle steder med MySQL, men spørger aligevel har b-one PHPMyAdmin?

Med Venlig Hilsen
Zacharias

Ja b-one har PHPMyAdmin... Det ligger på http://phpmyadmin.ditdomæne.dk...
//Emilbp

t