Hej vil du gerne hjælpe mig med at lave et program.Så sig til. Vi vil bruge Dev-C++Det program vi vil lave, er enu ikke bestemt.Forslag modtages gerne.Søger mest folk der er sådan ok til at styre porgrammet i forvejen Hilsen BigD
Hej vil du gerne hjælpe mig med at lave et program.Så sig til. Vi vil bruge Dev-C++Det program vi vil lave, er enu ikke bestemt.Forslag modtages gerne.Søger mest folk der er sådan ok til at styre porgrammet i forvejen Hilsen BigD Altså det er lidt svært at vide når man ikke ved hvad skal laves.. --------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg
Hej vil du gerne hjælpe mig med at lave et program.Så sig til. Vi vil bruge Dev-C++Det program vi vil lave, er enu ikke bestemt.Forslag modtages gerne.Søger mest folk der er sådan ok til at styre porgrammet i forvejen Hilsen BigD Altså det er lidt svært at vide når man ikke ved hvad skal laves.. --------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg Det er faktisk alt du. Er ik gået igang i nu.Har du en id'e til et program??
Hej vil du gerne hjælpe mig med at lave et program.Så sig til. Vi vil bruge Dev-C++Det program vi vil lave, er enu ikke bestemt.Forslag modtages gerne.Søger mest folk der er sådan ok til at styre porgrammet i forvejen Hilsen BigD Altså det er lidt svært at vide når man ikke ved hvad skal laves.. --------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg Det er faktisk alt du. Er ik gået igang i nu.Har du en id'e til et program?? Desværre...--------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg
Kommer jo an på hvilket progem det er--------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg
Kommer jo an på hvilket progem det er--------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg Okay.. hvad mener du enlig. kan du uddybe det??
Kommer jo an på hvilket progem det er--------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg Okay.. hvad mener du enlig. kan du uddybe det?? Du søger folk til et program som du ikke ander hvad skal være??Alt starter med en ide --------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg
Kommer jo an på hvilket progem det er--------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg Okay.. hvad mener du enlig. kan du uddybe det?? Du søger folk til et program som du ikke ander hvad skal være??Alt starter med en ide --------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg Jeg har da en id'e. Og har da også sagt hvad den er.
Kommer jo an på hvilket progem det er--------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg Okay.. hvad mener du enlig. kan du uddybe det?? Du søger folk til et program som du ikke ander hvad skal være??Alt starter med en ide --------------------------------------------------Regards Rasmus Hamberg Jeg har da en id'e. Og har da også sagt hvad den er. nej....... Eller et det et program hvor man skal taste en idé ind???Hilsen Mathias