str_replace

Tags:    php

Jeg sad og arbejdede lidt på min tagwall har til aften, og tilføjede lidt ekstra tegn til min smaling af de str_replace jeg bruger til at formatere tagsne...

Her der et lille uddrag af min kode..:
Fold kodeboks ind/udKode 

Her kommer mit spørgsmål så.. Hvordan får jeg den til at ændre " (gåseøjne) til "

HVis jeg skriver
$beskeds = str_replace(""", """, $beskeds); får jeg fejl, hvilket er naturligt nok når " er et tegn der er almindeligt i PHP...

//Emilbp

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg sad og arbejdede lidt på min tagwall har til aften, og tilføjede lidt ekstra tegn til min smaling af de str_replace jeg bruger til at formatere tagsne...

Fold kodeboks ind/udKode 

Her kommer mit spørgsmål så.. Hvordan får jeg den til at ændre " (gåseøjne) til "

HVis jeg skriver
$beskeds = str_replace(""", """, $beskeds); får jeg fejl, hvilket er naturligt nok når " er et tegn der er almindeligt i PHP...

//Emilbp

Tror det her virker:

$beskeds = str_replace('"', '"', $beskeds);

---
Hilsen Anders

Jeg droppede det igen... det blev lige pludseligt rigtig underligt..

//Emilbp

Fold kodeboks ind/udKode 

HVis jeg skriver

//Emilbp

da ikke rigtig underlig hvis du bare er 1337 php h4x0R c0d3R som mig.

$beskeds = str_replace(chr(34), """, $beskeds);

Prøv lige med den og hvis det virker så giv mig et kys eller 10000000 points. Ej :) jeg mener at det er 34 som er Dec for ".
MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

Fold kodeboks ind/udKode 

HVis jeg skriver

//Emilbp

hvad med

$beskeds = str_replace("\\"", """, $beskeds);

du skal bare escape sådanne tegn med backslash ;)

Martin og Adam... HVis jeres svar virker vil jeg lige prøve igen... så skal jeg nok åbne en tråd så i kan få nogle UP..

//Emilbp

t