Hej Hr. Bjeregaard !!
Hvad mener du med flg. ?
"Du mener du kan få det til at virke?"
Hvad mener jeg? jeg har bare gået efter en guide på webcafeen, men som var til php4 og så rettede jeg bare til php5, men det virkede ikke efter flere timers arbejde!!
Og hvad mener du med :
Du kan aldrig komme udenom, at skulle svare på nogle spørgsmål
Hvad for nogle spørgsmål, er det under install af programmet ... Hvis ja, er der så nogen du kan huske, som jeg som ikke er for spids ikke kan svarer på og som du kan give et hint til?
Og det med du skriver "at sådan er fora bare", altså bare skriver links til lange indviklede guider, det er løgn. Jeg skrev jo fra starten at det kunne jeg ikke bruge til noget. Men mange i flere andre fora har prøvet at forklarer det fra bunden og jeg ved andre har takket mig for at lave en guide helt fra bunden pkt for pkt at den så ikke virkede til sidst var bare ærgeligt, men det er tæt på og jeg fik da Apache installeret og som virkede og jeg kunne da hentet mit php document ind i localhost, dog virkede php scriptet ikke.
Kort sagt jeg ville ønske nogen kun skrive svar mere præcis (links til præcis de nye php og apache programmer man skal bruge til en bestemt guide og ikke ældre guides der passer til ældres versioner) !
P.S DIT LINK KAN JEG IKKE FÅ TIL AT VIRKE (og hvis det gjorde det og dit program bare virkede var vi færdig med denne tråd) ... please skriv et link til vidunder programmet der dutter !
Mvh
Dosdesign