Nyhedssystem til et site

Tags:    php

Nogle der vil hjælpe mig med at lave et PHP nyhedssystem til mit site, med mulighed for at tilføje kommentarer.. Har fulgt stortset alle artiklerne omkring det, men jeg kan ikke få det til at virke, og jeg har også lagt en database forbindelse på og det hele. Der skulle eftersigende være en masse huller i Kaspers. Er det muligt for jer at hjælpe? Jeg har prøvet thomaslunde, og alle de andre, og dem man kan downloade hele kan jeg heller ikke få til at virke.. Ved thomaslundes, poster den kun dato.. Jeg har desperat brug for hjælp, da jeg har en meget lille deadline tilbage!!!

5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Ergo kan du ikke finde ud af sætte det op :P :P :P

Anyways, post sourcen til dine filer evt. her eller på pastebin.com, så skal vi nok finde ud af hvad der er galt.

Post også lige url til der hvor dine sider ligger, så vi kan se den mysql connect fejl, php-fejl eller hvad end der nu må poppe op :)

Nogle der vil hjælpe mig med at lave et PHP nyhedssystem til mit site, med mulighed for at tilføje kommentarer.. Har fulgt stortset alle artiklerne omkring det, men jeg kan ikke få det til at virke, og jeg har også lagt en database forbindelse på og det hele. Der skulle eftersigende være en masse huller i Kaspers. Er det muligt for jer at hjælpe? Jeg har prøvet thomaslunde, og alle de andre, og dem man kan downloade hele kan jeg heller ikke få til at virke.. Ved thomaslundes, poster den kun dato.. Jeg har desperat brug for hjælp, da jeg har en meget lille deadline tilbage!!!

det her virker!
der og så kommentar i
http://www.netcoders.dk/sources.asp?mode=view_source&cat_id=0&id=2003&tech_id=2

Lyder som om at du ikke helt kan finde ud af at sætte der ordenligt op... ?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Lyder som om at du ikke helt kan finde ud af at sætte der ordenligt op... ?

Hilsen k-roy
(christian bekker A.)
www.k-roy.h4f.dk
-- Problemer er til for at blive løst :) --

Kan godt sætte det op.. Kan bare ikke få phpfilen til at virk

Ok, det kan dog kun ske om et par dage..¨
Jeg er meget taknemmelig for at nogen vil hjælpe mig
CoolKiller @ CoolKiller.1go.dk - Tre.1go.dk

t