hvordan får jeg det hele sammen

Tags:    php

Hej
Hvis jeg laver et nyhedssystem en chat et forum og lidt af vært hvordan for jeg så det hele til at arbejde sammen med den samme login system hvor der er admindelige bruger som har det samme bruger navn til både chat forum og selve siden og en admin som kan redigere og diverse ting

Sessions: hver ting tester bruger det navn som der er gemt i session for brugeren og hvis der ikke er noget sender en til login siden?
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

Hej
Hvis jeg laver et nyhedssystem en chat et forum og lidt af vært hvordan for jeg så det hele til at arbejde sammen med den samme login system hvor der er admindelige bruger som har det samme bruger navn til både chat forum og selve siden og en admin som kan redigere og diverse ting

f.eks.
Fold kodeboks ind/udKode 

Hej

f.eks.
Fold kodeboks ind/udKode 

er det til kodetjek (id tjek)?
hvordan skal jeg så få det id ind i selvesystemet så den giver en id til atmin og en anden id til bruger så den giver det automatisk

er det til kodetjek (id tjek)?
hvordan skal jeg så få det id ind i selvesystemet så den giver en id til atmin og en anden id til bruger så den giver det automatisk

jeg har lavet en sider der hedder login.php:
Fold kodeboks ind/udKode 

så skriver du include('./login.php');
der hvor du vil ha det skal virke.

Fold kodeboks ind/udKode 

t