Plz hjælp med at lave en betalings side!

Tags:    php

Jeg er i gang med at lave en lillge butik på nettet!
Det eneste jeg synes er lidt uoverskueligt er hvordan folk skal betale til mig! Det er jo nok lidt vovet bare at lægge mit Reg. nr og konte nummer ud på nettet! :D

Nogen der kender en side hvor de tilbyder sådanne service?

Mvh Kent Sørensen

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Vil lige indskyde min kommentar, da jeg har brugt PayPal i det der vist mindst er et år efterhånden. Jeg har faktisk intet andet end godt at sige om dem. De beløb de tager for at tage imod betalingen for en er ganske fair (og findes nok ikke meget lavere), man får sine penge, endda overført direkte til sin konto, og så er der jo efterhånden en del der er trygge ved at bruge PayPal fordi de er så store.

Eneste lille problem er så at nogle få oplevelser jeg har haft hvor folk enten, som regel af principielle årsager, har NÆGTET at betale via PayPal, eller at nogle enkelte lande ikke understøttes af PayPal. Ellers er de kanon :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg er i gang med at lave en lillge butik på nettet!
Det eneste jeg synes er lidt uoverskueligt er hvordan folk skal betale til mig! Det er jo nok lidt vovet bare at lægge mit Reg. nr og konte nummer ud på nettet! :D

Nogen der kender en side hvor de tilbyder sådanne service?

Mvh Kent Sørensen

Det er ikke farligt at ligge bank og reg kode ud på nettet... det er der faktisk mange der gør...

Hvis du ønsker online betaling med visa, dankort etc, er det ikke en pisse billig løsning, da jeg mener det koster 25.000 at oprette sin konto hos PBS, eller hvem det nu lige er der styrer det...

Men findes der ikke nogle gratis services der kan gøre det for en.. de tager godt nok en procentdel af beløbet, men så må du bare sætte dine priser der efter....

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Ok!

Jeg fladt lige over en side, paypal.com den er gratis, det eneste de tager for det er procenter af det man tjener! Men det er ikke det vilde, det ville også være dumt for så ville ingen bruge dem! :D

Vil lige indskyde min kommentar, da jeg har brugt PayPal i det der vist mindst er et år efterhånden. Jeg har faktisk intet andet end godt at sige om dem. De beløb de tager for at tage imod betalingen for en er ganske fair (og findes nok ikke meget lavere), man får sine penge, endda overført direkte til sin konto, og så er der jo efterhånden en del der er trygge ved at bruge PayPal fordi de er så store.

Eneste lille problem er så at nogle få oplevelser jeg har haft hvor folk enten, som regel af principielle årsager, har NÆGTET at betale via PayPal, eller at nogle enkelte lande ikke understøttes af PayPal. Ellers er de kanon :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Godt svar! jeg gik lidt død i deres info om de forskellige "kontoer"
Hvilken slags har du oprettet? jeg ville helst kunne modtage alt slags valuta

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Godt svar! jeg gik lidt død i deres info om de forskellige "kontoer"
Hvilken slags har du oprettet? jeg ville helst kunne modtage alt slags valuta

Jeg har oprettet en konto osv. og har også en knap på min side.
Skal kunder have en accound hos paypal for at kunne betale?

Kent

t