Hjælp til php mail - kontakt side

Tags:    php

<< < 123 > >>
Jeg er ved at lave en hjemmeside til en skiklub (gratis) og jeg skal have lavet sådan at man i menuen "kontakt" kan sende en mail til mig via php koder. Det skal ca. ligne dette (fra en anden side):
http://www.zelman.dk/sites/kontakt.php

Der skal være felter med:
Til:
(hvis muligt en rullemenu med de forskellige emails hvor der står et navn forand mailen så man ved hvem der er ejer af mailen. f.eks. Tommy mail@mail.dk eller André andre@hotmail.com)

Navn:

E-mail:

Emne:
(måske en rulle menu hvor der er emner man kan vælge imellem så som "enme1,emne2,emne3")

Besked:

og 2 knapper med send og slet alt

Da jeg ikke er så god til php må i godt forklare som om jeg er nybegynder til php.

Siden skal ligge på dette link:
http://www.zule.dk/skieliten/kontakt.htm

på forhånd mange tak

-Tommy

[Redigeret d. 06/07-04 18:47:38 af zule]

22 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Har gjort det nu men funker ikke helt endnu!

Vil det sige at hvis man skal sende en mail til mig skal der stå hamdekalderudraabsteg@hotmail.com (min mail) i denne kode eller skal der ikke så noget???

E-mail:<INPUT size="31" name="hamdekalderudraabstegn@hotmail.com">

Du siger at det ikke helt funker endnu.... Afsender den en mail som du modtager??

//Emilbp

En fed hjemmeside?!?!?!
http://www.try2hack.nl

[Redigeret d. 06/07-04 23:49:26 af Emil Bjerglund Pedersen]

Du siger at det ikke helt funker endnu.... Afsender den en mail som du modtager??

Nej jeg får ingen mail. Og mailadressen er korrekt.

Når man trykker på send burde den da gå hen på send.php ik? men det gør den ikke det viser side "siden kan ikke vises"

rettelse. Jeg kan se at den går hen på send.php siden men den siger siden kan ikke vises alligevel (på engelsk)

rettelse. Jeg kan se at den går hen på send.php siden men den siger siden kan ikke vises alligevel (på engelsk)