Kører ikke submit ved enter?? :S

Tags:    php

<< < 12 > >>
Heeey ;)

Nu har jeg lavet en chat i PHP som jeg selv syntes er blevet ret cool. Den har både autologout, online liste og inaktiv kick o.s.v (profiler laver jeg senere)...

Men har fået et lille problem, når man skriver i text feltet, og klikker enter, så tømmer den bare text feltet og sender ikke noget. Så hver gang man skal sende en besked så skal man klikke på "Send" og det er ikke ret smart syntes jeg. Det er kun i IE den gør det, i FireFox virker det helt fint.

Koden ser sådan her ud:

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber i kan hjælpe mig. Har prøvet i flere timer nu, og fatter ingen ting! Der er en form nede under den i kan se der, men den burde ikke skabe nogle problemer.

- Pelle Ravn

Vi nørder skal have lov til at leve livet!
Programmer PHP, og brug pengene du sparer ved det, på en ny computer :D

12 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Prøv lige at smide et af de javascript på igen.. skal lige se dem køre, og se hvad der sker... pt er der ingen på... bare lige smid et af dem på..

Med venlig hilsen
/Jokke Jensen
www.jj-multimediedesign.dk

Prøv lige at smide et af de javascript på igen.. skal lige se dem køre, og se hvad der sker... pt er der ingen på... bare lige smid et af dem på..

Nu har jeg smidt det ind, eller, det har været der et stykke tid, men har haft en del og lave. Kig en gang:

http://www.nc.kyed.com/chat/

Men virker stadig ikke...... ?!

- Pelle Ravn

Vi nørder skal have lov til at leve livet!
Programmer PHP, og brug pengene du sparer ved det, på en ny computer :D

<< < 12 > >>
t