webhotel? (gratis><betaling)

Tags:    php

Hey...

Jeg vil gerne lære at kode i PHP, at kunne lave min egen gæstebog, tagwall, loginsytem osv...

MEN, jeg kan ikke afprøve det jeg laver på computeren, de skal på en server, og indtil videre har jeg ikke fundet en gratis host, som laver mig connect med en database, eller bare lader mig skrive til en .txt fil.

Så tænkte jeg på om jeg skulle købe et domæne, men da jeg søgte på udbydere, fandt jeg forskellige steder, som heller ikke vil lade mig connecte med databaser.

Så mine spørgsmål er:
Findes der en gratis host, som giver adgang til databaser?
eller:
Kan det passe, at der er begrænsninger på betalte domæne?

Håber I kan hjælpe...

7 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
www.1go.dk har vist et gratis webhotel med php og mysql...

- Jim Borch

Frac.dk er et godt sted efter min mening... De er godt nok nede lige nu, men tror snart de er oppe igen... Der kan du godt connecte tl database, der er ingen reklamer, 25 megabyte plads, så mange forskellige hjemmeside og email-adresser som du vil have, der er gd-lib 2.0 til php og meget, meget, meget mere!

Og så er det gratis!

Du kan også bare installere apache på din computer. Med denne server installeret kan du selv "afvikle" dine scripts... på den måde kan du - som du selv beskriver det - "se dem offline"

Hey...

Jeg vil gerne lære at kode i PHP, at kunne lave min egen gæstebog, tagwall, loginsytem osv...

MEN, jeg kan ikke afprøve det jeg laver på computeren, de skal på en server, og indtil videre har jeg ikke fundet en gratis host, som laver mig connect med en database, eller bare lader mig skrive til en .txt fil.

Så tænkte jeg på om jeg skulle købe et domæne, men da jeg søgte på udbydere, fandt jeg forskellige steder, som heller ikke vil lade mig connecte med databaser.

Så mine spørgsmål er:
eller:

Håber I kan hjælpe...

http://www.internetplads.dk/

her kan du finde alle mulige gratis webhoteller
-----------------------------
Hvad er det der lugter af? Jeg tror det er....
NUMSEFISK!!!!!!!!!!
www.numsefisk.dk
-----------------------------

Hey...

Så mine spørgsmål er:
eller:

Håber I kan hjælpe...

Jeg vil også anbefale frac.dk hvis det skal være gratis, og jeg tror faktisk det er oppe igen!

Hvis du vil have et med mere plads og du er villig til at betale så vælg b-one.net det er klart det billigste og bedste på markedet!

God fornøjelse!

I will rule the world.... And I start with the internet mwuhahahaha

Hey...

Så mine spørgsmål er:
eller:

Håber I kan hjælpe...

Jeg vil også anbefale frac.dk hvis det skal være gratis, og jeg tror faktisk det er oppe igen!

Hvis du vil have et med mere plads og du er villig til at betale så vælg b-one.net det er klart det billigste og bedste på markedet!

God fornøjelse!

I will rule the world.... And I start with the internet mwuhahahaha

B-one er ikke det billigste længere, men stadig det jeg har bedst erfaringer med... Og 9 kr. om måneden kan de fleste vel overkomme...

//Emilbp

En fed hjemmeside?!?!?!
http://www.try2hack.nl

OKay, hvis så jeg køber et domæne, kandet så passe at ikke alle giver adgang til databaser?

Hvis jeg installere Apache, hvordan virker det så? Er det en speciel browser, jeg skal åbner dem i? eller skal de bare åbnes i MSIE?
(Hvis jeg gemmer en fil i *.php vil windows åbner den i "Microsoft Picture It!", hvilket jo selvfølgelig giver en fejl...)

t