Banner Reklame System?

Tags:    php

Nogen der har et system som kan tælle hvor mange gange et billede(banner) er blevet vist og efter en bestemt sum, så skal billedet erstattes med en andet.

Jeg skal gerne have det sådan at efter 1500 visninger så skal banneret skiftes ud med et billede hvor der står "din reklame her" Er der nogen der har sådan et system, eller nogen der gider lave et?

7 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 9 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nogen der har et system som kan tælle hvor mange gange et billede(banner) er blevet vist og efter en bestemt sum, så skal billedet erstattes med en andet.

Jeg skal gerne have det sådan at efter 1500 visninger så skal banneret skiftes ud med et billede hvor der står "din reklame her" Er der nogen der har sådan et system, eller nogen der gider lave et?

Prøv det her (ikke testet):

Fold kodeboks ind/udKode 

du skal bare rettte mysql options i toppen også skal du lave en table der hedder bannersys også skal du lave et felt der hedder antalklik. så kan du bare rette den linje med linket på :)
-----------------------------
Hvad er det der lugter af? Jeg tror det er....
NUMSEFISK!!!!!!!!!!
www.numsefisk.dk
-----------------------------

hvis du bare mener vist og ikke klikket burde dette gøre det, husk at lave en fil der hedder counter.log og sætte rettighederne til 666.
<?
$counterFile='counter.log';
file_exists($counterFile) ?$count=trim(implode('',file($counterFile))):$count=0;
$count++;
if($count>1499){
?>
BANNER HTML HER
<?
}else{
?>
DIN REKLAME HTML HER
<?
}

if ($fp=@fopen($counterFile,'w'))
{
fwrite($fp,$count,strlen($count));
fclose($fp);
}
?> header("Location:http://www.the-hive.dk/~donp/dnl/index.php");
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

det skulle dække dine behov

http://phpadsnew.com/two/

~ Steffen

Nerd is a word only used by those who cant pronounce Intellectual
----------------------- EOF ----------------------

Du kune jo tage den simple tæller der er i php-artiklerne, og så sige den skal køre scriptet hver gang der bliver klikket på billedet.

Så kan du sætte noget kode ind der undersøger hvor mange hits der er på banneret, og bruge en if sætning, til at finde ud af om det er under 1500.

//Emilbp

En fed hjemmeside?!?!?!
http://www.try2hack.nl

Jeg søger en direkte kode.. Det er også grunden til de mange up's, jeg sidder midt i en deadline. Så har ikk tid til selv at finde ud af det..

Rettighederne til 666???????

Der er vist en fejl i koden! Den viser: 1499){ ?>
Inden billedet kommer..

Er ikke lige helt inde i PHP!!

PS: Er ikke vild med at siden skal bruge MySQL, da jeg kun har haft problemer med det før.

[Redigeret d. 05/07-04 00:36:34 af Xob]

Permissions/Rettigheder på en fil er hvem der har lov til at gøre hvad til en fil. burde kunne sættes med dit ftp program, de er også kaldet chmod.
og du skal skifte if(count>1499) ud med if(count<1500)
-----------------------------------------------------------------------------

Min side ->www.the-hive.dk/~donp/

[Redigeret d. 05/07-04 07:35:04 af Nørden]

t