Hephey
Jeg har scriptet php i et stykke tid nu. Faktisk lidt lang tid + at jeg har en fortid med asp så serverside verdenen er kendt for mig. Jeg har rodet med:
Bruger miljø [intern mail, bruger/admin login, forum, statstik over bruger]
Mail funktion [dog ikke en hel nyheds mail ting]
Tagwall/Gæstebog
Statstik funktion [kig på min hjemmeside]
Mappe funktion [læsning af dir og filer osv]
gb lib [Meget lidt da jeg ikke rigtig kan finde nogle brugbare artikler som beskriver alle funktionerne i biblioteket]
Sockets [Det jeg fik ud af det var en irc bot og et simpelt script som kunne give info om cs servere]
Classes [Har arejdet lidt her]
Altså jeg har arbejdet _LANG_ tid med opdatering, insert, select osv af database og det er ved at blive rigtig rigtig kedeligt!! Jeg vil sige det sådan at jeg gerne vil lave mere php, men bare jeg tænker på at skulle til at lave forms så bryder jeg sammen
Lidt øv.
Jeg vil derfor gerne videre. Jeg kunne rigtig godt lidt at arbejde med sockets programmeringen selvom det er lidt simpelt her i php.
Jeg søger derfor nye ideer til hvad jeg kan lave. Har i nogle forslag? Kan i skrive et forslag med lidt tekst til så ville jeg modtage det med kyshånd da jeg ikke lige selv kan finde noget at give mig til. Jeg ved udmærket godt at der er 1000 vis af nye ideer derude, men jeg kan bare ikke lige komme på nogen så derfor mangler jeg lidt hjælp til at få drejet min tankegang i en ny retning.
Forøvrigt så må i gerne sætte mig på lidt hårdt arbejde da jeg elsker at vride hjernen lidt
Kan godt lide at arbejde med tal og større projekter.
Det var vist alt.
På forhånd tak,
MxS @
http://mxs.frac.dkSlamkodning for fred