bruger kan redigere anders brugere

Tags:    php

hmmm nogen de rkan hjælpe mig.... jeg har en MEGA fejl jeg maget gerne vil ha rettet... men ja :( jeg ved ikke en gagn hvad den fejl er....

min side www.om1time.dk køre 100% fint men aligevel ikke... den smider folk over i ander folks profilere noge nder har en ide til havd det kan være :(

//NeoNmaN

10 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
nej det er ikke kun redigere brueren :( deter alle sider lige plusligt VUPTI er jeg en anden brugere max skummelt det er lige som det er den sidste brugere der har værte online :S max underligt....

Hmm.. Det lyder underligt, men det er ret svært at svare på uden noget kendskab til dit system... Umiddelbart kunne Martin have ret i at det er en fejl i din håndtering af sessions..
Kan du ikke prøve at fortælle hvordan du logger en bruger på, gendkender ham på siderne, osv..?

hmmm nogen de rkan hjælpe mig.... jeg har en MEGA fejl jeg maget gerne vil ha rettet... men ja :( jeg ved ikke en gagn hvad den fejl er....

min side www.om1time.dk køre 100% fint men aligevel ikke... den smider folk over i ander folks profilere noge nder har en ide til havd det kan være :(

//NeoNmaN

Umiddelbart kan det være lidt svært at svare på...

Hvis fejlen opstår når skal redigere deres profil, kunne det være en id fejl.. Ellers så tiføj en kolonne i din bruger-tabel der holder brugernes session_id.. Så kan du vælge at de kun har adgang til den profil der har netop deres session_id... Lidt bøvlet..
Prøv at undersøge om du har styr på brugernes id...

//NeoNmaN

Umiddelbart kan det være lidt svært at svare på...

Hvis fejlen opstår når skal redigere deres profil, kunne det være en id fejl.. Ellers så tiføj en kolonne i din bruger-tabel der holder brugernes session_id.. Så kan du vælge at de kun har adgang til den profil der har netop deres session_id... Lidt bøvlet..
Prøv at undersøge om du har styr på brugernes id...

Bruger du sessions? Så tror jeg at det er der fejlen ligger. Har nemlig haft et ligende problem, men kiggede og eksperminterede lidt med mine sessions og fandt fejlen:)
MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

nej det er ikke kun redigere brueren :( deter alle sider lige plusligt VUPTI er jeg en anden brugere max skummelt det er lige som det er den sidste brugere der har værte online :S max underligt....

JT > er du go til PHP ? og tror d uat du kan rette fejlen ved at få php FTP login hvis jeg oprettere en brugere til dig evt. ????

JT > er du go til PHP ? og tror d uat du kan rette fejlen ved at få php FTP login hvis jeg oprettere en brugere til dig evt. ????

Nu skal man jo passe på med at kalde sig selv god :-)
Jeg er ikke sikker på at jeg kan rette det. Det er svært at sætte sig ind i en anden system, men jeg kan da prøve :-)
Kan ikke love noget!

helt iorden har du ikke lige ICQ eller MSN jeg kan konatke dig på :)

helt iorden har du ikke lige ICQ eller MSN jeg kan konatke dig på :)

har msn.. sender en besked til dig med min mail...

det er løst nu :) og ja det var hvist JT der guidet mi glidt på ven det lave hvist i login filen.... donno hvad fjlen var men ja den er der hvist ikke mere :o) tak for det alle der kommentert det :o)

hvis du bliver ændret til den sidete bruger, der er logget ind, han det skyldes at der mangler noget WHERE i en mysql_query i dit login

t