Jeg undskylder for min korte lunte og begrunder det med at jeg var rimlig træt og blev derfor irriteret over at han ikke laver et ordentlig spørgsmål, derfor jeg senere googlede i 20 SEKUNDER og fandt svaret. For mig ser det ud som om han vil udskrive noget da hans spørgsmål lyder på
echo ("hej med dig");
Så går jeg da udfra at han vil udskrive noget. Derfor jeg henviser til at han skal bruge str_replace.
At jeg skal læse videre for først at finde det rigtige spørgsmål går jeg ikke udfra. Jeg tror at han har stillet et spørgsmål og begynder at svare. Jeg ved godt at jeg kunne ha læst videre, men da jeg ikke vil lade mit svar påvirke og da jeg virker sikker i min sag går jeg direkte til besvar delen.
At han bagefter kommer med kommentaren:
At læse spørgsmålet mester.
Der skal SKRIVES TIL filen ikke læses fra den, Og dette ved jeg kan gøres med formateringer, jeg ved bare ikke hvordan.
Jeg finder det offensiv at skrive mester og føler at han "snakker ned" til mig. Men at han begynder at skrive stort læser jeg som at han råber til mig hvad jeg finder yderst nederladende. Må jeg henvise til Jargon File Chapter 5 nederst på siden og citere:
One of these is that TEXT IN ALL CAPS IS INTERPRETED AS ‘LOUD’, and this becomes such an ingrained synesthetic reflex that a person who goes to caps-lock while in talk mode may be asked to “stop shouting, please, you're hurting my ears!â€.
Så jeg har følt at han snakkede ned til mig da jeg læste det som om han råbte ad mig. Jeg var træt og sur over at han ikke kunne stille et ordentlig spørgsmål for derefter at hakke ned på mig fordi jeg ikke kan svare på et spørgsmål som jeg faktisk ikke har læst.
Måske skulle jeg har læst videre? Jeg gjorde det ikke og kunne måske ha forhindret dette, men jeg vil stadig sige at han skal stille et ordentlig spørgsmål men inden det så søg på google og andet før spørgsmålet stilles. Man kan nemlig finde mere end man lige tror.
At kalde mig neger:
er du neger ligesom din tegning
Har jeg ikke noget imod da racistiske bemærkninger ikke virker på mig, men det gør derimod nedtalende mennesker
Men jeg vil da lade være med at læse poster når jeg er søvnig
Det var bare mit forsvar.
MxS @
http://mxs.frac.dkSlamkodning for fred
[Redigeret d. 02/06-04 01:32:59 af Martin Slot]