fed skrift med php

Tags:    php

hey, hvordan laver jeg skiften fed med php.
fx.

echo ("hej med dig");

så vil jeg gerne have "med" til at stå med fed skrift. How ??

-------------------------------------------------------------------
Besøg min side hvis du vil vide hvordan biler virker. http://autoviden.dk
-------------------------------------------------------------------

31 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Jeg undskylder for min korte lunte og begrunder det med at jeg var rimlig træt og blev derfor irriteret over at han ikke laver et ordentlig spørgsmål, derfor jeg senere googlede i 20 SEKUNDER og fandt svaret. For mig ser det ud som om han vil udskrive noget da hans spørgsmål lyder på
Fold kodeboks ind/udKode 

Så går jeg da udfra at han vil udskrive noget. Derfor jeg henviser til at han skal bruge str_replace.
At jeg skal læse videre for først at finde det rigtige spørgsmål går jeg ikke udfra. Jeg tror at han har stillet et spørgsmål og begynder at svare. Jeg ved godt at jeg kunne ha læst videre, men da jeg ikke vil lade mit svar påvirke og da jeg virker sikker i min sag går jeg direkte til besvar delen.
At han bagefter kommer med kommentaren:

At læse spørgsmålet mester.
Der skal SKRIVES TIL filen ikke læses fra den, Og dette ved jeg kan gøres med formateringer, jeg ved bare ikke hvordan.

Jeg finder det offensiv at skrive mester og føler at han "snakker ned" til mig. Men at han begynder at skrive stort læser jeg som at han råber til mig hvad jeg finder yderst nederladende. Må jeg henvise til Jargon File Chapter 5 nederst på siden og citere:

One of these is that TEXT IN ALL CAPS IS INTERPRETED AS ‘LOUD’, and this becomes such an ingrained synesthetic reflex that a person who goes to caps-lock while in talk mode may be asked to “stop shouting, please, you're hurting my ears!”.

Så jeg har følt at han snakkede ned til mig da jeg læste det som om han råbte ad mig. Jeg var træt og sur over at han ikke kunne stille et ordentlig spørgsmål for derefter at hakke ned på mig fordi jeg ikke kan svare på et spørgsmål som jeg faktisk ikke har læst.
Måske skulle jeg har læst videre? Jeg gjorde det ikke og kunne måske ha forhindret dette, men jeg vil stadig sige at han skal stille et ordentlig spørgsmål men inden det så søg på google og andet før spørgsmålet stilles. Man kan nemlig finde mere end man lige tror.

At kalde mig neger:

er du neger ligesom din tegning

Har jeg ikke noget imod da racistiske bemærkninger ikke virker på mig, men det gør derimod nedtalende mennesker:)

Men jeg vil da lade være med at læse poster når jeg er søvnig:)

Det var bare mit forsvar.
MxS @ http://mxs.frac.dk
Slamkodning for fred

[Redigeret d. 02/06-04 01:32:59 af Martin Slot]

>Der er ingen grund til trusler om at banne folk webmaster. Vil du banne mig så gør det. Lad vær med at true med det. skrid til handling hvis du mener at det er den rette løsning på en diskution.

Jeg har intet problem med at banne dig, men havde jeg følt at det var den eneste løsning, havde jeg gjort det med det samme. Jeg kommer sådan set ikke med trusler, jeg fortæller dig bare hvordan situationen er.

>Desuden kan man ikke li neger, jøder eller folk af anden etnisk baggrund. er dette ens ejen problem.

Ja, det er imo ens eget (store) problem hvis man dømmer folk ud fra den slags. Hvad du gør i din fritid interesserer mig sådan set heller ikke, men er du racist, vil jeg bede dig om at holde det LANGT væk fra mig, og dermed også Udvikleren.dk.

>Der er ingen normale mennesker i danmark som kan li alle de .... andre mennesker..... vel ? så det er en ganske naturlig ting at sige, Bestemt ingen racistiske hensigter hvad dette angår.

Hvad er det LIGE du mener med det? Hvad er det for nogle mennesker jeg (som opfatter mig som et rimeligt normalt menneske) ikke kan lide? Jeg vil meget gerne have at du uddyber det du siger der!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hej Martin,

Din forklaring og undskyldning er godtaget :). Man skal helt sikkert ikke finde sig i alt, men lad os prøve at holde en pæn tone herinde.

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Damn! Det er sgu en vild historie det her :-)
Skræmmende at så meget kan komme af så lidt... Godt vi har en webmaster der gider skabe lidt orden :-)
Man må da håbe at der i kampens hede ret faktisk kom et svar som forfatteren til spørgsmålet kunne bruge :-)

Damn! Det er sgu en vild historie det her :-)
Skræmmende at så meget kan komme af så lidt... Godt vi har en webmaster der gider skabe lidt orden :-)
Man må da håbe at der i kampens hede ret faktisk kom et svar som forfatteren til spørgsmålet kunne bruge :-)

Kiggede lidt mere på mit google links og fandt frem til:

http://www.php9.com/index.php/section/articles/name/Using%20PHP%20for%20Rich%20Text%20Format%20RTF

Tror den beskriver det meget godt faktisk.

Slamkodning for fred

Indlæg senest redigeret d. 12.05.2009 02:56 af Bruger #3530
Jeg må indrømme i er syge i bøtten her inde. Men nu vil jeg lade det her emne ligge, da jeg mener at den er ved at drive langt ud.
Jeg mener.

martin slot.
som først spiller stor mand og bagefter kravler tilbage til webmasteren og kysser han sko. Det kalder jeg for "en form for skitzofrani" eller hvordan det nu staves. Jeg mener. Har du to sider min ven ? en hvid og en.... nå nej... en god og en dårlig ??? hehe. :o)
well eneways.
en webmaster som tilsyneladende ikke kan finde ud af hvad det er han vil. Det lader til du vil diskutere om en eller anden form for racisme med med, men da det jo er dit site og du siger dig selv imod ved at sige du ikke vil høre det mindste racistiske på din side, gør du det sku lidt svært for mig.
Lad mig sige det sådan her.
Jeg gider ikke drive denne samtale længere da jeg mener der er nogle kommentare blandt denne diskution som kommer fra mennesker som jeg ikke rigtigt kan forstå om er helt raske oven i deres hoved eller hur. så derfor. Undskyld jeg forstyrrede i jeres lille computer verden gutter. og enyways. prøv at forestille jer Danmark om 20 år hvis tingne bliver ved med at strømme ind som de gør idag. Så kan man umuligt kalde det danmark mere. Men dette har ikke noget med udvikleren at gøre så derfor skal dette ikke diskuteres her.
Kan i nu hænge jer drenge... Og rigtig god weekendt.

Farvel til autoviden.dk, der åbenbart ikke helt forstår hvordan man opfører sig blandt andre mennesker. Racisme er nok noget af det dummeste jeg ved, så det glæder mig da egentlig at se at autoviden.dk netop viser at det ikke er alt for kloge mennesker der har hang til den slags!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Farvel til autoviden.dk, der åbenbart ikke helt forstår hvordan man opfører sig blandt andre mennesker. Racisme er nok noget af det dummeste jeg ved, så det glæder mig da egentlig at se at autoviden.dk netop viser at det ikke er alt for kloge mennesker der har hang til den slags!

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg er enormt glad for din indsats i dette tilfælde KasperTSW, da jeg ligefrem følte mig chikaneret af denne person.

Fra: autoviden.dk
Dato: 02-06-04 00:49
Emne: racisme er i orden, hvis du har et formål med det.

Kasper min ven, jeg mener ikke at du bør blande dig i diskutioner du ikke fatter noget af. Du er velkommen til at skrive tilbage endag du bliver voks..... eller skal vi sige forstående...
på forhånd tak min lille ven

Jeg forstår ham bare ikke.

// Kasper

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Jeg er enormt glad for din indsats i dette tilfælde KasperTSW, da jeg ligefrem følte mig chikaneret af denne person.

Fra: autoviden.dk
Dato: 02-06-04 00:49
Emne: racisme er i orden, hvis du har et formål med det.

Kasper min ven, jeg mener ikke at du bør blande dig i diskutioner du ikke fatter noget af. Du er velkommen til at skrive tilbage endag du bliver voks..... eller skal vi sige forstående...
på forhånd tak min lille ven

Jeg forstår ham bare ikke.

// Kasper

Ja racisme er noget værre noget. Jeg vil sige det sådan at nogen har det med at dømme for meget på hudfarven. Kunne være dejligt hvis alle tilbragte nogle timer på en chat hvor de ikke kunne se den de snakkede med og derfor blev nød til at høre på den anden først i steden for bare at dømme ham.

Og hvad mente han med at jeg kravlede tilbage til webmaster og kyssede hans sko? <-- Puuuhda jeg vil godt nok ikke kysse Kaspers sko;) Hehe ulækkert :D

Nå men er bare ked af at jeg måske har været med til at drive den så langt. Kedeligt når det ender sådan her.

Slamkodning for fred

t