ønsker hjælp til udregnings kode!

Tags:    php

Hej jeg håber der er nogle der kan hjælpe med en kode til udregning.
Den skal gange højde x længde x brede = total og jeg vil gerne have onKeyUp fungtionen så totalen kommer automatisk når man har skrevet de 3 andre felter.

Her er felterne:
Fold kodeboks ind/udKode 

her er hele koden over hvis det er nødvendigt:

Fold kodeboks ind/udKode 

[Redigeret d. 27/05-04 16:35:49 af avu]

[Redigeret d. 27/05-04 16:37:33 af avu]

8 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg har ikke et svar på dit spørgsmål men prøv næste gang at sætte din kode mellem [pre ] og [/pre ]

dog uden mellemrum... det gør din kode lidt mere overskuelig

//Emilbp

-| Husk huen!! |-
-| http://bjerglundpedersen.dk/emil/huen.php |-

[Redigeret d. 27/05-04 15:27:35 af Emil Bjerglund Pedersen]

ja, du burde bruge pre-tags omkring din kode i forum. Men du skriver noget med onkeyup, men det er ikke PHP, men JavaScript. Så du er i det forkerte forum. Desuden ville det være rart, hvis du kunne poste noget HTML kode, uden PHP. Da din kode er meget lang, op PHP-koden er irrelevant i denne sammenhæng.

ja, du burde bruge pre-tags omkring din kode i forum. Men du skriver noget med onkeyup, men det er ikke PHP, men JavaScript. Så du er i det forkerte forum. Desuden ville det være rart, hvis du kunne poste noget HTML kode, uden PHP. Da din kode er meget lang, op PHP-koden er irrelevant i denne sammenhæng.

pre-tags er en god ting hvis man kender dem.
jeg ved så godt som ingenting om alle disse koder, jeg så bare at det var onkeyup der fungerede længere oppe i koden.
Håbe nogle kan hjælpe.
Jeg forstod helle ikke om du mente dette ikke var den rigtige kode? den øverste del er vel netop den HTML kode du efterlyser?

pre-tags er en god ting hvis man kender dem.
jeg ved så godt som ingenting om alle disse koder, jeg så bare at det var onkeyup der fungerede længere oppe i koden.
Håbe nogle kan hjælpe.
Jeg forstod helle ikke om du mente dette ikke var den rigtige kode? den øverste del er vel netop den HTML kode du efterlyser?

Men du har jo mange kodelinjer, og jeg er nok lidt for doven til at læse det hele igennem. Selve det øverste kode siger ikke så meget, da det meste er PHP og HTML'en står sikkert et andet sted.

men kan du ikke redigere din post og erstatte [ c o d e ] med [ p r e ] ??? Se under "Hjælp til eHTML" i menuen til højre når du poster.

det var vist bedre. så må jeg se om jeg kan finde det html i snakker om.

Jeg må lig få bekreftet om dette ikke er en ligende udregning der sker lidt længre oppe på samme kode?

Bare at den går og henter moms som grundlag.

Fold kodeboks ind/udKode 

Nu har jeg fået bekræftet af html koden og php koden er denne det er bare flettet ud og ind mellem hinanden
Så det må skulle flettes ind i denne del.

Fold kodeboks ind/udKode 

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med dette. På forhånd tak

t