PHP og Online Webcame....

Tags:    php

<< < 12 > >>
hvor dan kan man enligt fixe sådan at man kan se en på et webcame ? kan det la sig gøre med PHP eller skal man ha fat i noget javascript ?

er ikke den helt store hej til PHP endnu men det kommer nok :o)

//NeoNmaN

13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
okay takkere :) hvad så hvis jeg skal byde det til en serives at folk fx kan kople ders webcame på og sådan det er P2P cam og det ikke køre via min server kan det la sig gøre via PHP ? hvis ja vil jeg da gerne lige lære det :o)

sider med min side og gerne vil ha det til at fixe sådan at mine bruger kan se hinannen Up2date :) når de chattere med hinannen :o)

okay takkere :) hvad så hvis jeg skal byde det til en serives at folk fx kan kople ders webcame på og sådan det er P2P cam og det ikke køre via min server kan det la sig gøre via PHP ? hvis ja vil jeg da gerne lige lære det :o)

sider med min side og gerne vil ha det til at fixe sådan at mine bruger kan se hinannen Up2date :) når de chattere med hinannen :o)

Hvis du så gerne vil chatte med en live, så skal du nok ikke bruge billeder på den måde, så er det heller ikke p2p!
Brug MSN eller Eyeballchat (eyeball er ret cool), i stedet for!

- Pelle Ravn

Vi nørder skal have lov til at leve livet!
Programmer PHP, og brug pengene du sparer ved det, på en ny computer :D

var ikke for at bruge eeyball men var for at mine brugere kunne came på min side online :) uden at skal ha instal lngoet*GG* :D

<< < 12 > >>
t