Bestillingssystem i PHP el. Java

Tags:    php

Hej..

Jeg skal lave et system, hvor man i en <select> dropdown menu vælger en vare, og derefter skal den på html siden, ved siden af præsentere hos hvilken leverandør man kan få varen. Derefter skal man kunne afkryds hos hvilken leverandør man ønsker varen. Man skal så sammentidig kunne gå ind og vælge en ny vare i dropdown menuen og der skal igen komme en liste af leverandører frem, hvor man igen vælger leverandøren man vil bestille varen hos. Til slut, når alle de vare man vil have hos de enkelte leverandør er valgt(afkrydset) skal formularen/variablerne sendes til en anden side (.php) hvor man efterfølgende udregner den samlede pris og får bestilt vare. Nb: hvis en vare går igen hos en leverandør skal disse 2 registreres som en bestilling ? Er der nogle som kan hjælpe med udviklingen af systemet eller har nogle erfaringer med et sådan system ? jeg en meget stor dusør til den som kan hjælpe med at få systemet op og stå! Men i første omgang skal jeg høre om det kan lade sig gøre med PHP4 eller skal der noget java.script til ?

MHV.
Jonas Jensen

1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hejsa

Er du stadig interesseret?

Jeg kan nok godt hjælpe med det og det kan også godt laves i PHP.

Men skal lige på forhånd sige at timeprisen er 350 kr ekskl moms hvilket du naturligvis modtager regning på så det evt kan trækkes fra. Så hvis du slet ingenting kan lave selv er det nok ikke helt billigt.

Bemærk at den første side hvor man afkrydser skal være php da det nok er nemmest at lave det således at det hentes fra mysql database.

-----------
mvh
Kim

t