bedømmelse + hjælp med php

Tags:    php

Dav jeg har denne side(tester på denne adresse) http://egebo.net/ny/index.php

Så har jeg et problem med mit loginsys, som i ser i venstre side, hvis i prøver at logge ind med brugernavn:"Dini" og pass: "zæøå", så kan i se at den når man logger ind, åbner den side den går til når man har logget ind, i hele siden og jeg vil ha den skal åbne i den lillge boks hvor man også logger ind, så jeg kan lave en lille ekstre menu(jeg includer login siden) hvad skal jeg gøre.

Nu jeg er igang hvad syntes i så om siden ??

BEKLAGER JEG IK HAR FLERE UP

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato

Så har jeg et problem med mit loginsys, som i ser i venstre side, hvis i prøver at logge ind med brugernavn:"Dini" og pass: "zæøå", så kan i se at den når man logger ind, åbner den side den går til når man har logget ind, i hele siden og jeg vil ha den skal åbne i den lillge boks hvor man også logger ind, så jeg kan lave en lille ekstre menu(jeg includer login siden) hvad skal jeg gøre.

Du skal bare lave formen til at være php_self ex:
<form action="<? $_SERVER[PHP_SELF]; ?>" method="post">
<input type="system_login" value="ind">

og så skal du i toppen af alle sider lave en include til en fil du ex. kan kalde: godkend-login.php, når man så indtaster sit brugernavn og password.. går den op i den include fil og tjekker det...

Koden til godkend-login.php -(skal selvf. rettes til dit loginsystem)...:

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber du kan få det til at virke..

Mvh Steffen Maabjerg

Du skal bare lave formen til at være php_self ex:
<form action="<? $_SERVER[PHP_SELF]; ?>" method="post">
<input type="system_login" value="ind">

og så skal du i toppen af alle sider lave en include til en fil du ex. kan kalde: godkend-login.php, når man så indtaster sit brugernavn og password.. går den op i den include fil og tjekker det...

Koden til godkend-login.php -(skal selvf. rettes til dit loginsystem)...:

Fold kodeboks ind/udKode 

Håber du kan få det til at virke..

Mvh Steffen Maabjerg

nu er jeg startet på PHP for ½-1 år siden, og forstår meget, men lige det her forstår jeg ikke :(. Nu ved jeg ik om du bruger msn(selvom det sux) så jeg lige kan stille et par spg, og måske sende det til dig og du kan rette det :)

Jo det gør jeg

steffen@nightman.dk

t