$foresp?

Tags:    php

Hej.. vil gøre det kort:

Denne kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

laver fejl, men det gør denne kode ikke:

Fold kodeboks ind/udKode 

Forskellen på de to koder er at i den først er der en varible der hedder $forespk. I den næste, den der ikke laver fejl, hedder variablen $forespk - skal variablen hedde $foresp?

EvoLution ...We can always be smarter...

5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej.. vil gøre det kort:

Denne kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

Forskellen på de to koder er at i den først er der en varible der hedder $forespk. I den næste, den der ikke laver fejl, hedder variablen $forespk - skal variablen hedde $foresp?

måske er $forespk et resseveret ord??

Hilsen Mathias

Hej.. vil gøre det kort:

Denne kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

Hvad kommer den med af fejl?
Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

måske er $forespk et resseveret ord??

Hilsen Mathias

Nej for jeg har også prøvet med andre bogstaver og numre... den skriver følgende meddelse:
Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /web/www/frac/users/bdigital/under_udvikling/index.php on line 10

Men det mærkelige er at selv om jeg bruger $forespk så er der ingen problemer i mysql_num_rows();

Hej.. vil gøre det kort:

Denne kode:

Fold kodeboks ind/udKode 

Fold kodeboks ind/udKode 

PRøv sæt or die(mysql_error()); på:
Fold kodeboks ind/udKode 

Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

Det er ligegyldigt... jeg fandt en anden mulighed... jeg tager de 20 UP selv, da $forespk åbentbart ikke er et reserveret ord, og jeg synes 20 Up var lidt for meget at give væk for d... ellers tak for hjælpen...

t