søg database

Tags:    php

jeg er som i sikkert ved hele nu til php og mysql men jeg vil gerne havde en database hvor folk der komme til min hjemmeside kan søg i det skal også være muligt for besøgene at til føje link i denne database

databasen (tabelen)
skal indhold:
link,
beskrivelse,
dato,
antal klik,

HJÆLP DER ER 100 UP TIL DENNE DER KOMME MED KODEN DER TIL ELLER EKSEMPLE ER DER FLERE BLIVER UP DELT LIG I MELLEM JEG 50/50 33/33/33 25/25/25/25

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
jeg er som i sikkert ved hele nu til php og mysql men jeg vil gerne havde en database hvor folk der komme til min hjemmeside kan søg i det skal også være muligt for besøgene at til føje link i denne database

databasen (tabelen)
skal indhold:
link,
beskrivelse,
dato,
antal klik,

HJÆLP DER ER 100 UP TIL DENNE DER KOMME MED KODEN DER TIL ELLER EKSEMPLE ER DER FLERE BLIVER UP DELT LIG I MELLEM JEG 50/50 33/33/33 25/25/25/25

Prøv det her link: http://dk.php.net/manual/en/function.mysql-data-seek.php

Hilsen Mathias

Du skal have en form på din side hvor dine brugere kan indtaste oplysninger... ellers sætter du bare en insert query:
Fold kodeboks ind/udKode 

Det kræver selvf. at dine text bokses name er sat til Adresse, Titel, Beskrivelse eller Forfatter!
Og at din tabel hedder links!

Det du nu mangler er bare at udsktrive dem... og det gør du med SELECT:
Fold kodeboks ind/udKode 

Det eneste du nu mangler er en view.php, hvor man bliver kastet hen på siden, samtidig med at Hits bliver added med 1:
Fold kodeboks ind/udKode 

Enkelt nok! Håber du kan bruge det til noget ;)

Hilsen CHadi
Mit lykketal er 2959

det forstod ikke en pine a er der ikke nogle der har en file med dette det skal være sådan at alle der besøgere min hjemmeside kan så i database(tabelen) det skal være en database med link, beskrivelse, dato for oprettelse, antalklik. og det skal også være mulighed for at de besøgende kan til føjede et nyt link

HJÆLP MIG NU ASAP

er der ingen af jeg der ud der for stå hvad jeg siger jeg vil havde en link database for jeg er ved at lave en hjemmeside om game maker (www.gamemaker.nl) og der vil jeg havde en side hvor man kan søg efter andre sider om game maker, og på den side skal der være et felt med linket og en med description og et felt med date of created og et felt med number of click kom nu og hjælp mig

Hvis du har fået svar på din post så vær venlig at lukke den.

-----------------------------------------------------------------------------

»»Mark S. Johansen

Hvis du har fået svar på din post så vær venlig at lukke den.

-----------------------------------------------------------------------------

»»Mark S. Johansen

jeg har ikke fået svar i nu der ingen der har hjælpet mig igen
Noob i php og mysql
men ok til css og html

jeg har ikke fået svar i nu der ingen der har hjælpet mig igen
Noob i php og mysql
men ok til css og html

Så stiler du nok for højt, når du ligefrem for det serveret af chadi, og stadig ikke kan få det lavet

t