Unbanning på #udvikleren.dk

Tags:    php

jeg ved ikke hvorvidt jeg kan tillade mig at gøre dette da det er et forum.

Jeg beder om en unbanning på #udvikleren.dk - Jeg blev banned pga en meget irriterende virus jeg havde. Det har dog været borte i lang tid nu.

Jeg brugte ofte denne funktion, at kunne skrive, og hurtigt få et godt svar, så derfor ærgrer det mig grænseløst at der aldrig sker noget, og at i aldrig svarer mine mails.

Jeg ved ikke hvor meget information I skal bruge;

q-auth nick "drone^afk"
nick "drone-"

Please unban :D

8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Jakob,

Jeg har unbannet dig nu. Har du stadig problemer, så skriv lige til mig i private (mit navn er KasperTSW, som du måske ved).

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Hej Jakob,

Jeg har unbannet dig nu. Har du stadig problemer, så skriv lige til mig i private (mit navn er KasperTSW, som du måske ved).

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Mange tak det lyder skønt :)

Hej Jakob,

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Mange tak det lyder skønt :)

Der er altså ikke sket noget. Jeg er stadig banned

>Der er altså ikke sket noget. Jeg er stadig banned

Og jeg gentager lige mig selv: "Har du stadig problemer, så skriv lige til mig i private (mit navn er KasperTSW, som du måske ved)."

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

>Der er altså ikke sket noget. Jeg er stadig banned

Og jeg gentager lige mig selv: "Har du stadig problemer, så skriv lige til mig i private (mit navn er KasperTSW, som du måske ved)."

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

har sendt op til flere beskeder til dig, men indten modtager du dem ikke eller så læser du dem bare ikke... Det var derfor jeg skrev her.

>har sendt op til flere beskeder til dig, men indten modtager du dem ikke eller så læser du dem bare ikke... Det var derfor jeg skrev her.

Æhm, jeg snakker om at skrive til mig i private på IRC? Det var lidt derfor jeg skrev mit IRC nick :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

>har sendt op til flere beskeder til dig, men indten modtager du dem ikke eller så læser du dem bare ikke... Det var derfor jeg skrev her.

Æhm, jeg snakker om at skrive til mig i private på IRC? Det var lidt derfor jeg skrev mit IRC nick :)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

Ahaaa :P -

Men hvordan skal jeg skrive til dig når du ikke er på en channel jer er?.. :P

>Ahaaa :P -
>Men hvordan skal jeg skrive til dig når du ikke er på en channel jer er?.. :P

Prøv noget i stil med: /msg KasperTSW Hey :)

Det burde virke ;)

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster

t