Store billeder, store problemer.

Tags:    php

Jeg er har lavet et billede galleri, som læser alle billeder i en bestemt mappe. Hvis der ikke findes thumbnail, laver scriptet det.
Det hele kører uden fejl... i hvert fald med billeder under 1600x1200 (eller der omkring).

Hvis billederne er større end det, kommer denne dumme fejl:
Fold kodeboks ind/udKode 

Linje 38 er:
Fold kodeboks ind/udKode 

Selve koden som laver thumbs ser således ud:
Fold kodeboks ind/udKode 

Er der mulighed for at bruge andre funktioner ? For det kan da ikke passe at man ikke kan bruge billeder på og over 1600x1200 px ?

Jeg vil lige tilføje at det hele virker uden problemer på min egen server, men så snart jeg uploader til enten b-one eller 1go.dk, så går det galt.
Jeg har spurgt b-one, men den slags ville de ikke svare på.

På forhånd tak.

3 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Uden at spille for klog tror jeg nu at det er udbydernes server-konfiguration der er problemet. Jeg har selv mange gange oplevet at man ikke kan bruge de samme funktioner som på min Apache-server derhjemme. Da 1go ikke har Apache-servere mere kan problemet også foreligge der, jeg kender intet til B-One's server type, men sikkert for at formindske sidens visnings-tid.

[Redigeret d. 04/03-04 18:01:08 af Nicolai Lyster Fersner]

Det kan vi godt konkludere ja.
Men hovedsagen er, om det kan laves på en anden måde, så denne fejl ikke opstår ved så store billeder?

Hmm... Nåå... Jamen... Det er vel ikke andre metoder at gøre det på så! Så må man bare lide :)

Det var ikke mit direkte spørgsmål, så du får kun 8 UP :)

[Redigeret d. 07/03-04 16:43:42 af Simon Jensen]

t