anderledes link

Tags:    php

Hej ..

Jeg sidder her og river håret af mig da jeg skal bruge et eller andet der gør min side skifter ved klik på link med uden at adressebaren bliver ændret er det mugligt hvis ja hvordan og er det php ??

Det var ikke så lidt.

Johnny rasmussen

7 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej ..

Jeg sidder her og river håret af mig da jeg skal bruge et eller andet der gør min side skifter ved klik på link med uden at adressebaren bliver ændret er det mugligt hvis ja hvordan og er det php ??

Det var ikke så lidt.

Johnny rasmussen

<iframe name="NAVNET PÅ DIN RAMME" src="SIDEN DU VIL ÅBNE eks. forsiden.htm" width="100%" height="100%" FRAMEBORDER=0>

Simpel html kode. Så opdatere kun den ramme, ikke hele siden.

Med venlig hilsen
Frede_Manden

[Redigeret d. 17/02-04 15:58:31 af Frede_Manden]

Fold kodeboks ind/udKode 

Verden er hvad du gør den til! | http://bixi.dk/ | info[snabela]bixi[dot]dk

Hej ..

Det var ikke så lidt.

Johnny rasmussen

Du kan bruge frames, som er almindelig HTML.

[Redigeret d. 17/02-04 15:04:12 af Robert Larsen]

Hvorfor ikke bare bruge en almindelig ramme/frame?

Frames kan bare give problemer med søgemaskiner, browsere, direkte links, osv.

Dennis Møllegaard Pedersen
http://dennis.moellegaard.dk

Jeg er bare ikke helt frisk idag undskyld jeg kunne jo sagtens selv have fundet på det men det gjorde jeg ikke tak for hjælpen.

jeg synes at 50 point til jer er lidt for meget for så let en opgave så tar lige halvdelen selv håber ikke at i bliver sure.

Johnny Rasmussen

jeg synes at 50 point til jer er lidt for meget for så let en opgave så tar lige halvdelen selv håber ikke at i bliver sure.

Johnny Rasmussen

Det er squ fint :)

Med venlig hilsen
Frede_Manden

t