Frank Madsen skrev:
Som nævnt i indlægget ovenfor, log ind burde nok fjernes for brugere der er logget ind, ligesom opret bruger. Ligesom mail nok burde skjules for ikke registrerede brugere. Modvirk at der høstes adresser til spam.
"Log ind" er skiftet ud med "Log ud" når man er logget ind med brugernavn og password, så det er muligt at logge ud igen når man er færdig. Jeg vil overveje også at fjerne "Opret bruger" når man er logget ind og omvendt med "Ret bruger"...
Jesper Kristensen skrev:
...
- at man ikke selv kan vælge overskrift i svar
- valget mellem dansk/engelsk (Sv/Re) virker overflødigt
Vil det ikke bare skabe meget kaos hvis alle pludselig kunne skrive sin egen overskrift i svar? Det var for at holde "fokus" på den første overskrift at jeg har disabled overskrift-feltet...?!
Idéen med Re:/Sv: er at man kan vælge at skrive en kommentar eller et reelt svar, lidt i stil med dette forum - bare uden point
Hvis I har nogle andre "præfix'er" eller anden idé der kan indikere kommentar/svar er I meget velkommen med en idé!
KasperTech skrev:
- at man ikke skal trykke på et link eller få en kode fra den email ens nyoprettede bruger får. (Ville reducere en masse inaktive brugere)
- at "ret profil" linket er der hele tiden.
- at man ikke kan undgå at svare på en af administratorens indlæg uden der kommer følgende:
Jeg vil også indføre "aktivering" af bruger som øget "systemsikkerhed". Derudover skal e-mailadresser valideres ved oprettelse og til sidst - ved hjælp af aktivering - tjekkes! En god idé!
Irrelevante links som "opret bruger", "ret profil" m.v. bliver formentlig også fjernet for den enkelte bruger efter jeres forespørgelser.
Mht. Administrators (min) signatur der kommer ved nogle brugere, var det en fejl der nu er rettet. Alt burde derfor virker efter hensigten igen 8)
Jeg er stadig meget interesseret i flere synspunkter fra andre og venter derfor lidt endnu med at uddele point - men jeres indlæg har været *yderst* konstruktive!
Med venlig hilsen
Jesper Holm
www.b-web.dk