Winsock error

Tags:    c++ photoshop

når jeg kører mit program siger windows at mit program har fundet en fejl og afsluttes (selvom det nok er windows som har fundet den)
så hvad er fejlen i mit program? og visual c++ finder ingen fejl :S
her er kildekoden:

Fold kodeboks ind/udKode 

Der er to fejl her:

if (resp[0] = 'V') {
strcpy("CVR 2 0x0409 win 4.10 i386 MSNMSGR 5.0.0544 MSMSGS andreas_the_programmer@homtail.com\\r\\n", sending);

Du mener nok:
if (resp[0] == 'V') {
strcpy(sending, "CVR 2 0x0409 win 4.10 i386 MSNMSGR 5.0.0544 MSMSGS andreas_the_programmer@homtail.com\\r\\n");

tak for det, men burde Visual c++ ikke opsnappe den fejl med strcpy og i det mindste give en error? og kan man sætte den til at gøre det?

Desuden har jeg et andet problem her:
Fold kodeboks ind/udKode 

der opstår nemlig en fejl når jeg sender "CVR 1 0x0409 win 4.10 i386 MSNMSGR 5.0.0544 MSMSGS andreas_the_programmer@homtail.com\\r\\n"

med WSAGetLastError() får jeg følgende fejl: 10038
ved ikke lige hvad den betyder (kunne godt tænke mig et link til en side med forklaringer på winsockfejl hvis du kender en), men hvad er fejlen?

Du kan prøve at sætte warning level til 4, så giver den måske en warning/advarsel på de to fejl. Problemet er så at den også giver et hav af warnings på sine egne header-filer. Desværre et fejlene ikke fejl i C/C++ forstand.

Jeg har et program i ...\\Microsoft Visual studio\\Common\\Tools\\ der hedder ERRLOOK.EXE, det fortæller at 10038 betyder:
"Der blev forsøgt en handling på noget, som ikke er en socket."

Det skyldes at du har en closesocket(sd); inden du sender, du skal først kalde closesocket når du er færdig med at bruge socketen.

Der er også et problem her:
strcpy("VER 1 MSNP10 CVR0\\r\\n", sending);

Det skal være
strcpy(sending, "VER 1 MSNP10 CVR0\\r\\n");

t