Kogebog

Tags:    php

Jeg leder efter et godt program til at holde styr på de små php kode stumper jeg med tiden har fået lavet og fundet rundt omkring.

Ved ikke lige hva sådan et program hedder, men jeg har fundet et som hedder CodeKeeper, men det er bare ikke særlig godt.

Deres beskrivelse af programmet er noget ala "source code snippets manager and organizer " så det er noget ala det jeg leder efter... Bare et som virker lidt bedre.

Hva' med om du ikke udviklede ete MySQL baseret PHP script der kunne holde styr på dine kode stumper? :)

Det er da oplagt at gøre :)

mvh gustav olsen

Hej
Jeg har længe gået med ideen om at lave en såkaldt KodeTrold, men har ikke rigtig haft tid til at lave den. Hvis det er noget du har lyst til kunne du jo lave den. (selv eller vi kunne lave den sammen)...

For at kunne lave den på en nem måde, har jeg tæbkt på at bruge programmet mmb. Dette kan hentes i en gratis (prøve) version, som er helt fin til at udvikle programmet i.

Mvh
Janus S. Andersen

P.s Skriv hvis du har lyst til at lave en sådan KodeTrold sammen med mig. (Der er ikke penge i det.)

P.P.s Jeg er bedst til C++ (Windows), men kan også andre sprog, hvis det er. (Har ikke så meget lyst til at lave den i PHP eller ASP.)

* Life is a dream in a programmers heaven *

Tja, jeg skulle jo kunne kode i Java, men det er efterhånden ved at være 1-1½ år siden jeg har kodet i det så jeg er vist lidt rusten.
Udover Java er det mest ASP og PHP jeg koder i, men kan da også lidt VB.

Men nok om mine kode evner, eller mangel på samme. Jeg har ikke rigtig en ide om hva der ville være en go ide at have med i programmet da jeg ikke rigtig har fået prøvet nogle endnu, og ved faktisk ikke rigtig hva det er jeg lige vil ha, ud over noget til at holde styr på mine kode stumper.

Glemte lige at spørge til hva mmb er?

Hay
MMB er et nemt programmering miljø.

Men lige nu kan jeg ikke finde en side hvor man kan downloade det, som freware. (der virker)

Men prøv
http://www.webattack.com/get/mmbmp3.html
eller

http://www.cooltoolawards.com/software/multimedia/multimediabuilder.htm

Mvh
Janus S. Andersen

P.s Prøv at hente programmet, det er ret sjovt at lege...

* Life is a dream in a programmers heaven *

[Redigeret d. 22/01-04 01:44:45 af Janus S. Andersen]

t