Placering af text på side

Tags:    php

Hej jeg er ret ny i php, faktisk ret ny i webdesign i det hele taget, så undskyld hvis det er et dumt spørgsmål som så kommer her:

Jeg er i gang med at lave en side og på den side har jeg så lavet som en almindelig html med include filer. Det jeg ikke rigitg kan få til at virke er at få den fil der hedder bund til at blive i bunden det står midt oppe på siden, som jeg ser det styres det af hvor stor min menufil er. Kan man ikke løse det problem på en måde..?!?
jeg ved ikke rigtig hvordan det virker med point her (hjælp) vil mit spørgsmål ikke blive besvaret når der ikke er point, jeg ved ikke hvor jeg skulle få point fra til at dele ud af..
cRacKya
DAGEN I DAG ER AFLYST PÅ GRUND AF MANGLENDE INTERESSE

Hej jeg er ret ny i php, faktisk ret ny i webdesign i det hele taget, så undskyld hvis det er et dumt spørgsmål som så kommer her:

Jeg er i gang med at lave en side og på den side har jeg så lavet som en almindelig html med include filer. Det jeg ikke rigitg kan få til at virke er at få den fil der hedder bund til at blive i bunden det står midt oppe på siden, som jeg ser det styres det af hvor stor min menufil er. Kan man ikke løse det problem på en måde..?!?
jeg ved ikke rigtig hvordan det virker med point her (hjælp) vil mit spørgsmål ikke blive besvaret når der ikke er point, jeg ved ikke hvor jeg skulle få point fra til at dele ud af..
cRacKya
DAGEN I DAG ER AFLYST PÅ GRUND AF MANGLENDE INTERESSE

Der er flere måde at løse det på et skepl kunner være tabeller

<pre>
<html>
<head>
<title>Nyt dokument</title>
</head>

<body>
<table height="100%" width="100%" border="1">
<tr>
<td>menu</td>
</tr>

<tr height="20%">
<td>bund</td>
</tr>
</table>

</body>
</html>
</pre>

her er to rammer lavet med en tabel
hvor tabellen er fylder det hele

den neders felt elelr række fylder kun 20% af højden af hele browserne visning felt.

du kan også bruge frames

<pre>
<html>
<head>
<title>nyt dokument</title>
<frameset border="1" rows="80%,20%">
<frame name="main" src="/menu.html">
<frame src="/bund.html">
</frameset>
</html>
</pre>

begge løsninger er lige gode