Gem kode

Tags:    php

Jeg har denne kode til et login system

<form action="login-ok.php" method="post">
Brugernavn: <input type="text" name="brugernavn"><br>
Password: <input type="password" name="password"><br>
<input type="submit" name="opret" value="login">
</form>

Men jeg vil have fjernet den første linje kode fra kildekoden jeg ved ikke helt hvad man kan gøre
"<form action="login-ok.php" method="post">"

Hvorfor vil du have fjernet den? Den kan ikke fjernes, hvis du vil bruge en form til at sende data med
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Hvorfor vil du have fjernet den? Den kan ikke fjernes, hvis du vil bruge en form til at sende data med
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Så mán ikke bare kan trykke viskode og så kan se hvilken side den går til når man logerin :-|

User
Bruger #985 @ 29.12.03 21:05
Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Så mán ikke bare kan trykke viskode og så kan se hvilken side den går til når man logerin :-|

jamen den logger jo over til en php side og den kan du ikke så da der ingen echo er i den

og vis du fjerner den virker det ikke

Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Det er derfor ALLE dine sider skal kontrollere om brugeren har de korrekte rettigheder til at se de enkelte sider...

Til dette formål anvendes sessions

Hilsen Chadi
Mit lykketal er 2959

Det er derfor ALLE dine sider skal kontrollere om brugeren har de korrekte rettigheder til at se de enkelte sider...

Til dette formål anvendes sessions

Ok men jeg ved ikke hvad sessions er for nogert :-|

Så er det jo så heldit at der er en artikel om det her på udvikleren.dk

http://www.udvikleren.dk/article.php?aid=87&techid=6

-----
Et liv uden PHP er et liv uden liv
--
GOD JUL!

t