Er det virkelig Co-Admins opgave?! At vælge og vrage på vejne af forfatteren, der forespørger en løsning på et problem? Hm, det er da trist...! :-(
Nu skal du ikke tage de ting jeg skriver herinde for at hjælpe - som Co-Admin opgaver
Jeg har ligeså vel som andre lov til at skrive når jeg synes folk kan være lidt naive, el.lign. Jeg skal naturligvis udtrykke mig meget forsigtigt, da jeg ikke vil give Udvikleren et dårligt ry. Jeg må derfor beklage at du synes at jeg har virket negativ overfor dig, det var blot for at konfrontere dig med det problem at du mente at du var den som var i sin bedste ret til at modtage de point der i denne tråd, skal gives.
Jeg havde hverken håbet eller regnet med at få point for noget som helst, eftersom jeg er af typen der synes det er fedt i sig selv at hjælpe andre med et forslag til en løsning.
Jeg kan kun sige det samme, det er derfor jeg har takket ja til at blive Co-Admin
Jeg synes I stedet at forfatteren selv bør vælge hvilken løsning han synes bedst om. Så mon ikke det er dig - med al respekt - der skal tage det *helt* roligt...?!
Jeg er 100% rolig
Jeg måtte som sagt, bare konfrontere dig med at din udtalelse virkede som om at pointene helt sikkert var til dig.
Og Jesper: Vi skændes da ikke
--
Ronni Egeriis -
http://sqdev.dk/Co-Admin