Opdater KUN et felt ?

Tags:    php

Hej alle.

Baggrund: Jeg har en form med xx antal input felter.
Et af felterne er "name". På dette felt har jeg sat et link der åbner en pop-up hvor man kan søge i en anden tabel efter navnet på en person. Når man så har valgt den person ud fra søgningen man ønsker at sætte ind i feltet "name" lukkes pop-up'en og navnet overføres som variablen $name. (reload siden med side.php?name=$name)

Problemet: MEN, mit problem her er så at hele formen nulstilles, med undtagelse af "name" feltet.

Spørgsmålet : Kan jeg på nogen måde gøre så KUN "name" feltet opdateres UDEN at alle øvrige felter nulstilles for det der allerede er indtastet i disse ?

/Svend

4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Lav en reference i dit javascript der åbner dit vindue, jeg har dette eksempel hvor jeg henter en kunde fra et andet vindue:

Fold kodeboks ind/udKode 

dette er din funktion der findes i dit popup vindue.

Fold kodeboks ind/udKode 

dette er din åben vindue funktion i javascript

(¯`·._.·[Brian Hvarregaard]·._.·´¯)

Lav en reference i dit javascript der åbner dit vindue, jeg har dette eksempel hvor jeg henter en kunde fra et andet vindue:

Fold kodeboks ind/udKode 

dette er din funktion der findes i dit popup vindue.

Fold kodeboks ind/udKode 

dette er din åben vindue funktion i javascript

AUCH, der fik du mig vidst på glatis..
JavaScripts siger mig stort set intet, så jeg kan ikke engang gennemskue dit script :-/
Hvordan skriver jeg så linket til at åbne min popup ?
P.t. skriver jeg :
<a href="#" onClink=window.open)'./quality/person.php','blank','toolbar=no,width=320,height=300,left=10,top=10')>

En anden ting er, hvordan kommer jeg tilbage og samtidig lukker popup'en når jeg har fundet min person ?

På forhånd MANGE tak
/Svend

[Redigeret d. 19/12-03 10:44:49 af Svend]

du skal skrive den nederste af mine funktioner i den side der skal lave en popup, det vil sige den sige hvor du har din name. Du skal fjerne den ene variabel jeg har, der hedder stampHidden, ellers skal den være på samme måde, på samme side skal du lave en onclick="openwindow(navn på name text box, der skal opdateres)". På den side der så bliver åbnet skriver du så den øverste af mine funktioner, der fjerner du så stamp fra funktionen og den der hidden ting jeg laver, men ellers laver den som den står. Alternativt så læg din kode op så jeg kan få fat i den, så skal jeg hurtigt lave det for dig

[Redigeret d. 19/12-03 12:48:31 af Brian Hvarregaard]

Hvis du har fået svar på din post så vær venlig at lukke den.

-----------------------------------------------------------------------------

»»Mark S. Johansen

t