PROJEKT WEBSHOP

Tags:    php

Hej Udviklere

Jeg har gennem længere tid gået og tænkt lidt på at lave en multibruger webshop (ala onlinesalg.dk). Jeg har før lavet en shopløsning fra bunden, så jeg mener jeg har et rimelig indblik i hvordan systemet skal fungere. Grunden til jeg ikke er kommet ret langt med projektet er at jeg ikke mener jeg kan lave klare det hele selv, da jeg ikke er uddannet inden for området.

Det jeg mangler er 1 eller 2 stærke programmører/designere mellem 16-35år med nedenstående kvalifikationer der har lyst og tid til at lave sådan et system i samarbejde.

I må naturligvis gerne være selvlærte, som jeg selv er det.

Kvalifikationer:
HTML / CSS
PHP
MYSQL
JavaScript
Grafik / Design

Jeg har på nuværende tidspunkt overvejet og opstillet en foreløbig "kravspecifikation", samt udarbejdet et forslag til database strukturen.

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

PS: Den shop jeg før har lavet kan ses på www.groyk.dk

[Redigeret d. 11/12-03 15:44:09 af Simon Madsen]

[Redigeret d. 11/12-03 15:52:57 af Simon Madsen]

5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Udviklere

Jeg har gennem længere tid gået og tænkt lidt på at lave en multibruger webshop (ala onlinesalg.dk). Jeg har før lavet en shopløsning fra bunden, så jeg mener jeg har et rimelig indblik i hvordan systemet skal fungere. Grunden til jeg ikke er kommet ret langt med projektet er at jeg ikke mener jeg kan lave klare det hele selv, da jeg ikke er uddannet inden for området.

Det jeg mangler er 1 eller 2 stærke programmører/designere med nedenstående kvalifikationer der har lyst og tid til at lave sådan et system i samarbejde.

Kvalifikationer:
HTML / CSS
PHP
MYSQL
JavaScript
Grafik / Design

Jeg har på nuværende tidspunkt overvejet og opstillet en foreløbig "kravspecifikation", samt udarbejdet et forslag til database strukturen.

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

jeg vil gerne kan bare ikke grafik men godt design

Hej Udviklere

Det jeg mangler er 1 eller 2 stærke programmører/designere mellem 16-35år med nedenstående kvalifikationer der har lyst og tid til at lave sådan et system i samarbejde.

Kvalifikationer:
HTML / CSS
PHP
MYSQL
JavaScript
Grafik / Design

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

PS: Den shop jeg før har lavet kan ses på www.groyk.dk

[Redigeret d. 11/12-03 15:44:09 af Simon Madsen]

[Redigeret d. 11/12-03 15:52:57 af Simon Madsen]

Imho er det fuldkomment latterligt at fravælge nogen ud fra alder. Jeg synes projektet lyder spændende, men jeg er åbenbart ikke gammel nok, selvom mine kvalifikationer sandsynligvis ligger på det plan du ønsker.
----------------------
http://phphacker.dk - the hacking does the difference

Imho er det fuldkomment latterligt at fravælge nogen ud fra alder. Jeg synes projektet lyder spændende, men jeg er åbenbart ikke gammel nok, selvom mine kvalifikationer sandsynligvis ligger på det plan du ønsker.
----------------------
http://phphacker.dk - the hacking does the difference

Jeg kan godt se din pointe med henhold til alder!!. Hvis du og andre er intereseret, kan vi oprette en gruppe her på Udvikleren. Så vil jeg som start uploade de småting jeg har leget med vedr. projektet. Så kan vi få diskuteret og rettet kravspecifikationen og databasestrukturen. Når dette er gjort, skal vi have en struktur for selve opbygningen af sitet, (lag, kode mm.)

Hvad siger i til den ide?

Det skal dog siges, at min tid vil være begrænset, eftersom jeg lige er startet i en ny stilling som tekniker (CAD Tegning).

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

Jeg vil også gerne være med.
Kan du ikke lave en gruppe så vi kan snakke mere om det derinde?

Der er nu oprettet en gruppe med navnet PROJEKT WEBSHOP

Alle der har interesse i at hjælpe til med projektet er naturligvis velkommen

MVH
Groyk.dk
Simon Madsen

t